اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ارشاد اسلامی

نمایشگاه عکس محرم و معرق قرآنی در گچساران برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برپایی نمایشگاه عکس محرم 91 در این شهرستان به مناسبت اربعین حسینی و به مدت 10 روز خبر داد.

نمایشگاه عکس محرم و معرق قرآنی در گچساران برپا می‌شود

سید‌زمان علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آشنایی مردم با آثار مختلف هنرمندان سبب انگیزه بیشتر این قشر به تولید آثار با کیفیت می‌شود.

وی بیان داشت: وقتی هنرمندی اثری را تولید و در معرض دید مردم قرار دهد، این اثر می‌تواند اثرات مختلفی در جنبه‌های گوناگون و از گونه مثبت بر مردم یک منطقه داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تأکید کرد: با ایجاد انگیزه و حمایت‌های جدی مسئولان، هنرمندان می‌توانند خالق آثار ارزشمندتری در جامعه باشند.

علی‌پور با اشاره به متولی بودن اداره ارشاد اسلامی در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری یادآور شد: اداره ارشاد اسلامی گچساران تاکنون در راستای حمایت از هنرمندان شهرستان در زمینه‌های تأسیس انجمن‌های مختلف، برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و هنری، بیمه هنرمندان و همچنین راه‌اندازی صندوق حمایت از هنرمندان تلاش‌های بسیاری انجام داده است.

وی با بیان این‌که وظیفه هنرمندان تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری و ایجاد نشاط و شادی در جامعه است، از برپایی نمایشگاه عکس محرم 91 در محل اداره ارشاد اسلامی گچساران خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: انجمن فیلم و عکس این اداره از دهه محرم به خصوص عاشورای امسال گچساران فیلم و عکس تهیه و از هیئت‌های مذهبی این شهرستان مستندی تولید کردند.

علی‌پور مدت برپایی این نمایشگاه را برای بازدید علاقمندان 10 روز عنوان و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که به مناسبت اربعین حسینی بر پا شده است، 30 قطعه عکس کار مشترک آیدا طاهری و محمد بیضایی از هنرمندان انجمن فیلم و عکس شهرستان برای بازدید مردم قرار داده شده است.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه معرق قرآنی، کاری از هنرمند معلول گچسارانی مینا شیربیم طی روزهای آینده خبر داد و افزود: این نمایشگاه شامل 15 تابلو بزرگ در زمینه‌های مختلف به مدت 10 روز در نگارخانه شهید سجده‌ای اداره ارشاد اسلامی گچساران برپا می‌شود.

انتهای پیام/82010/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول