اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناباد

برنامه‌های عزاداری امسال محرم و صفر افزایش کمی و کیفی داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه گناباد گفت: برآورد اولیه از برنامه‌های عزاداری در ایام محرم و صفر در گناباد حکایت از افزایش کمی و کیفی برنامه‌ها دارد.

برنامه‌های عزاداری امسال محرم و صفر افزایش کمی و کیفی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‎الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر امروز در جمع هیئت‌های عزاداری گناباد که در حسینیه روستای قوژد شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مجالس عزای حسینی اگر به همان شکلی که مورد نظر اهل بیت(ع) و بزرگان دین بوده برگزار شود یقیناً از بهترین روش‌های پرورش و رسیدن به کمال برای افراد و اصلاح جامعه محسوب می‌شود.

وی افزود: با اقامه عزاداری همواره هدف و مرام و منش حسینی زنده خواهد ماند و با زنده ماندن یاد و نام حسین(ع) اسلام ناب محمدی نیز زنده و پاینده خواهد ماند.

وی با تقدیر از فعالیت هیئت‌های عزاداری در ماه محرم، گفت: با توجه به اینکه جو غالب جامعه در اثر گرانی‌های چند ماهه گذشته پیش‌بینی استقبال از برنامه‌های عزاداری را تحت‌الشعاع قرار داده بود ولی در این شهرستان استقبال مردم از هیئت‌های عزاداری بسیار خوب بوده است.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه حضور در نماز جمعه در مرقد بهلول با حضور چشمگیر عزاداران هیئت‌های عزاداری برگزار شد، گفت: برآورد اولیه از برنامه‌های عزاداری نیز حکایت از افزایش کمی و کیفی برنامه‌ها دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد نیز در ادامه گفت: امروز به برکت نعمت حکومت اسلامی، مردم از سطح تحصیلات نسبتاً بالایی برخوردارند و هیئت امنا و سخنرانان باید سطح گفتار را با توجه به نیازهای موجود فراتر ببرند.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: در هر مجلسی افراد تحصیل کرده به خصوص جوانانی که نسبت به این مسائل حساس هستند و هر مطلبی را نمی‌پذیرند، حضور دارند.

رحمانی بیان داشت: برنامه‌های عزاداری باید بر اساس محتوامحوری برپا شود و توجه به استفاده بهینه از زمان حضور عزاداران در هیئت‌های عزاداری و استفاده مبلغان و مداحان در جهت افزایش کیفی برنامه‌ها باید مورد توجه کارگزاران هیئت‌های عزاداری قرار گیرد.

انتهای پیام/70009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول