اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) خبر داد

ارسال 5300 اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) گفت: تاکنون 5300 اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم ارسال شده که از این تعداد 300 اثر برگزیده اعلام شده است.

ارسال 5300 اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سجادی ظهر امروز در نشست خبری هفتمین یادواره کودک و محرم در سالن جلسات موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) ضمن تسلیت به مناسبت ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: مؤسسه آموزشی امام حسین(ع) نزدیک به 20 سال است که فعالیت فرهنگی آموزشی خود را آغاز کرده است و در حال حاضر بالغ بر 14 هزار دانش‌آموز را در 60 واحد آموزشی خود تحت پوشش دارد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف بلند مدت مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) تربیت نسل جوان جامعه مطابق با آموزه‌های دینی و منطبق بر ارزش‌های انقلاب است که هم‌تراز با عقاید جمهوری اسلامی باشد.

سجادی افزود: در مدت دو دهه فعالیت این مؤسسه 450 دانشجو در رشته‌های پزشکی در دانشگاه‌های دولتی و آزاد پذیرش شده‌اند که موفقیت مطلوبی را برای این مؤسسه به همراه داشته است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین تاکید کرد: هفتمین یادواره کودک و محرم در دو سطح پیش دبستانی و ابتدایی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در سه بخش نقاشی، شعر و دل‌نوشته آثار خود را ارائه دهند.

وی عنوان کرد: تاکنون بالغ بر 5 هزار و 300 اثر به دبیرخانه یادواره کودک و محرم ارسال شده است که به تفکیک 4 هزار و 680 اثر نقاشی، 497 دل‌نوشته و 127 شعر است.

سجادی با اشاره به اینکه تمام این آثار از 41 شهرستان و 245 مدرسه دریافت شده است، خاطر نشان کرد: از 5 هزار و 300 اثر ارسالی 50 اثر برگزیده و 250 اثر منتخب انتخاب شده است و در اختتامیه این مراسم به آنها جوایزی اهدا می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین اظهار کرد: برگزیدگان این جشنواره حدود 170 نفر از شهرستان‌ها،80 نفر از مدارس امام حسین(ع) و 50 نفر از مشهد شرکت کرده‌اند.

وی در ارتباط با موضوعات هفتمین یادواره کودک و محرم ،ادامه داد: دانش‌آموزان در این جشنواره هر موضوعی که علاقه داشته‌اند را انتخاب کرده و به قلم درآورده‌اند و محدودیتی در این جشنواره برای موضوع آثار در نظر گرفته نشده است.

سجادی افزود: در اختتامیه یادواره کودک و محرم تمام آثار دانش‌آموزان در قالب نمایشگاهی در حاشیه مراسم به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین سایت بصیرت آموزش و پرورش نیز تمامی آثار را در این سایت به نمایش می‌گذارد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی آموزشی امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: در 6 دوره گذشته یادواره کودک و محرم به صورت استانی برگزار می‌شده است و امیدواریم با موفقیت در هفتمین دوره در سطح خراسان‌رضوی و با توجه به حجم بالای آثار ارسالی بتوانیم این جشنواره را در سطح کشوری برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: از 305 اثر برگزیده یادواره کودک و محرم، 260 اثر نقاشی، 25 دل‌نوشته و 20 اثر شعر انتخاب شده است و تلاش شده برگزیدگان از تمامی شهرستان‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند انتخاب شوند.

انتهای پیام/70018/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول