اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت اعلام کرد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در رزمایش محرم 91

خبرگزاری فارس: دادستان جیرفت گفت: با دستورات قاطع دادستانی و نمایندگی‌های تفویضی در رزمایش محرم 91 شرق و جنوب استان کرمان، یک تن و 117 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در رزمایش محرم 91

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با دستورات قاطع دادستانی و نمایندگی‌های تفویضی در رزمایش محرم 91 شرق و جنوب استان کرمان مجموعه کشفیاتی به دست آمد. 

وی با بیان این ‌که در این رزمایش یک تن و 117 کیلو و 871 گرم مواد مخدر کشف شده است، افزود: همچنین 93 قبضه انواع سلاح و حدود یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان جیرفت کشف شده است.

رستمی تصریح کرد: دو دستگاه خودروی مسروقه، 10 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه به عنف و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه مسلحانه نیز در رزمایش محرم 91 کشف شد.

وی با اشاره به کشف 362 تیغه سلاح سرد «چاقو و قمه» اظهار داشت: کشف سه مورد سرقت مسلحانه، یک مورد سرقت به عنف و یک مورد سرقت عادی نیز از دیگر دستاوردهای این رزمایش است.

رستمی با بیان این‌که 27 دستگاه رسیور ماهواره و یک‌هزار و 557 قطعه دیش ماهواره در این رزمایش به دست آمده است، عنوان کرد: 251 نفر از افاغنه غیرمجاز در شهرستان جیرفت نیز دستگیر و طرد شدند.

دادستان جیرفت گفت: دو نفر قاتل فراری، یک نفر قاتل مسلح فراری، هفت زندانی فراری، 29 نفر سارق عادی، سه نفر سارق به عنف، یک نفر سارق مسلح، 29 مزاحم خیابانی و 29 نفر مظنون نیز در این رزمایش دستگیر شدند.

رستمی تعداد متهمان تحت تعقیب دستگیر شده در رزمایش محرم 91 را 176 نفر ذکر کرد و ادامه داد: 27 قاچاقچی در پی برگزاری رزمایش در این شهرستان دستگیر شدند.

وی با تأکید بر این‌که این روند همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان باید همواره نیروهای نظامی و انتظامی قاطعانه در برابر مجرمان ایستادگی کرده و با آن‌ها برخورد کنند تا در نهایت، امنیت کامل در منطقه جنوب کرمان برقرار شود.

انتهای‌پیام/80001/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول