اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس عنوان کرد

عملکرد قابل تقدیر شبکه استانی دنا در پوشش برنامه‌های محرم و صفر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد شبکه استانی دنا در پوشش برنامه‌های محرم و صفر قابل تقدیر است.

عملکرد قابل تقدیر شبکه استانی دنا در پوشش برنامه‌های محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در مراسمی با حضور نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه استانی دنا به خاطر پوشش مناسب برنامه‌های محرم و صفر قدردانی شد.

در این مراسم نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، امام جمعه گچساران و مسئولان محلی با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از رسانه ملی و شبکه استانی دنا به خاطر پوشش مناسب عزاداری ماه محرم و صفر قدردانی کردند.

غلامرضا تاجگردون نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: رسانه ملی و شبکه استانی دنا همانند سال گذشته در محرم امسال ویژه برنامه‌های مناسبی برای پوشش سوگواری‌ها در همه مناطق استان حتی در مناطق روستایی و دور دست تهیه و پخش کرد.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت صدا و سیما را به فرموده امام راحل کارخانه انسان‌سازی دانست و گفت: به یقین با پشتیبانی بیشتر از شبکه استانی دنا می‌توان به توسعه استان بیش از پیش کمک کرد.

انتهای‌پیام/2571/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول