اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

اجرای 17 طرح فلاح ویژه ماه‌های محرم و صفر در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از اجرای 17 طرح فلاح ویژه ماه محرم و صفر در شبانکاره خبر داد.

اجرای 17 طرح فلاح ویژه ماه‌های محرم و صفر در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سیداکبر عدنانی شامگاه یکشنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: تنوع خدمات کمیته امداد در چند سال گذشته بیشتر شده و این امر در جلب رضایت خاطر مددجویان بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های آموزشی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از جمله اولویت‌های کمیته امداد دشتستان در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از اجرای 17 طرح فلاح ویژه ماه محرم و صفر در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح فلاح با محوریت عاشورا و قیام امام حسین (ع) و همچنین مسائل دینی، اعتقادی،‌ فرهنگی و اجتماعی در ماه محرم و صفر در خانه مددجویان کمیته امداد شبانکاره برگزار شد.

عدنانی تصریح کرد: در حقیقت در اجرای این طرح مددجویانی که مایل به برگزاری جلسات مذهبی هستند با هماهنگی کمیته امداد، مبلغان به منازل آنان اعزام می‌شوند تا ضمن برگزاری مراسم آنان را با دستورات الهی آشنا و در راستای ارتقاء بینش دینی سوق دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان از شرکت خانواده‌های تحت حمایت در آموزش‌های حضوری کمیته امداد شبانکاره خبر داد و اظهار داشت: در راستای آموزش‌های مسائل دینی و اعتقادی طرح آموزش چهره به چهره توسط مشاورین دینی کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

عدنانی یادآور شد: با یادگیری مسائل دینی افراد می‌توانند آسیب‌ناپذیرتر در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی شوند.

وی عنوان کرد: در این دوره‌های آموزشی که با استقبال بی‌نظیر خانوارها مواجه شد تعداد زیادی از خانوارهای نظام جامع آموزشی از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

این مسئول گفت: افزایش کیفیت و تنوع خدمات در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول