اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن 28 صفر

نمایشگاه عکس محرم در قدس راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن 28 صفر، نمایشگاه عکس محرم ظهر امروز با حضور مسئولان راه‌اندازی شد.

نمایشگاه عکس محرم در قدس راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی فرماندار شهرستان قدس ظهر امروز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) در بین نسل امروز از مهم‌ترین اهداف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های اساسی در این باره باید صورت گیرد و نسل امروز با فرهنگ عاشورا آشنا و مأنوس شوند.

این مسئول با بیان اینکه با زبان هنر می‌توانیم در رسیدن به اهداف خود گام برداریم، افزود: هنر زبان گویایی دارد که می‌تواند در ترویج این فرهنگ مهم بسیار تأثیرگذار باشد.

جهانبخشی گفت: در این راستا برای ترویج فرهنگ عاشورا می‌توانیم از ظرفیت هنرمندان استفاده مطلوب کرده و زمینه‌ساز فرهنگ عاشورایی در بین نسل امروز باشیم.

فرماندار شهرستان قدس با تأکید بر اینکه هنر ماندگاری بسیاری در اذهان خواهد داشت افزود: هنر مفاهیم دینی را به نسل جوان منتقل و آنها را با اعتقادات و باورهای مذهبی آشنا می‌کند.

جهانبخشی با تأکید بر اینکه دشمنان امروز با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارند تا اعتقادات مذهبی نوجوانان و جوانان را دچار خدشه کنند، گفت: باید با این توطئه شوم دشمنان مقابله و مبارزه جدی داشته باشیم.

جهانبخشی، از هنرمندان عکاس خواست از نمادهای واقعه عاشورا و آیین عزاداری حسینی بیشتر بهره ببرند تا پیام این حماسه بزرگ به نحو مطلوبی به مردم به ویژه نسل جوان منتقل شود.

این نمایشگاه در خیابان 45 متری انقلاب، نرسیده به میدان قدس، تا 29 دی ماه به مدت 10 روز از ساعت 10 صبح تا 17 آماده بازدید عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2302/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول