اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان تأکید کرد

برنامه‌ریزی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اعطایی به طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان بر برنامه‌ریزی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اعطایی به طرح‌های ملی توسعه کشاورزی در استان تأکید کرد.

برنامه‌ریزی بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اعطایی به طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، عباسعلی ارجمندی در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان زاهدان اظهار داشت: بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اعطایی به طرح‌ها و لزوم سرعت بخشیدن به مراحل اجرای کار برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: سرعت بخشی به پرداخت پرونده‌های تسهیلاتی که از اعتبارات بانکی در قالب طرح توسعه ملی کشاورزی در راستای افزایش تولید به تصویب رسیده بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار در این جلسه بر ضرورت نظارت دقیق بر موارد پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان در قالب طرح‌های ارائه شده تأکید و رعایت قوانین بانکی را ابزاری برای جلوگیری از سوء‌استفاده برخی افراد سودجو از تسهیلات مذکور عنوان کرد.

در این جلسه همچنین پرداخت مبلغ 54 میلیارد ریال تسهیلات در قالب هفت پرونده و 17 مورد واگذاری طرح دامداری، مرغداری و کشاورزی در مناطق نصرت‌آباد، تل سیاه، گراقه و میرجاوه مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/75003/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول