اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت یاد شهید احمدی‌روشن

آزمون علمی «راهروان راه روشن» در مدارس چرام برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد شهید احمدی روشن آزمون علمی «راهروان راه روشن» با شعار علم بر زمین نمی‌ماند در مدارس چرام برگزار می‌شود.

آزمون علمی «راهروان راه روشن» در مدارس چرام برگزار می‌شود

محمدقلی جمالی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد شهید احمدی‌روشن آزمون علمی «راهروان راه روشن» در مدارس چرام برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: این آزمون بین دانش‌آموزان دبیرستانی در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که آینده مصطفی احمدی‎روشن در چهره همه جوانان و نوجوانان متبلور است، عنوان کرد: نسل جوان باید راه شهدای هسته‎ای که اعتلای این نظام بوده‌اند را دنبال کنند.

وی برگزاری این آزمون را به منظور تشخیص، توانمندی و ارتقای سطح علمی و پویا کردن حس کنجکاوی، خلاقیت، اعتماد به نفس، گرایش به تحقیق و تفحص مطالعه و پژوهش دانش‌آموزان و آشنایی با اهمیت انرژی هسته‌ای دانست.

جمالی با بیان این‌که این آزمون با شعار علم بر زمین نمی‌ماند، برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون «رهروان راه روشن» به مناسبت تجلیل از مقام شامخ شهدای هسته‌ای کشور در روز شهادت شهید احمدی روشن روز پنج شنبه 21 دی‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به این‌که دشمن با عقاید ما در جنگ است، گفت: تشکیل بسیج دانشجویی و طلبگی ضروری‌ترین تشکل‌ها در کشور بوده، چراکه با تشکیل آن چشم جهان‌خواران از کشور ما دور شده است و شهید احمدی روشن نیز از پرورش‌یافتگان تفکر بسیجی بود.

وی تصریح کرد: دشمنان گمان می‌کنند با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌توانند خللی در اراده این مردم برای توسعه و آبادانی این مرز و بوم ایجاد کنند اما خیال آن‌ها باطل است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی جوانان در صحنه‌های مختلف افزود: امروز جوانان کشور ایران اسلامی در جبهه علم و فناوری شجاعانه در برابر دسیسه‌های دشمنان ایران مقاومت می‌کند.

انتهای‌پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول