اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

توسط گزینش آموزش و پرورش کاشان صورت گرفت

بررسی یک‌هزار پرونده ورود به آموزش و پرورش شمال اصفهان

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان از بررسی یک هزار و 150 پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان در این کارشناسی خبر داد.

بررسی یک‌هزار پرونده ورود به آموزش و پرورش شمال اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد متقی‌نژاد صبح امروز اظهار داشت: هدف آموزش و پرورش تربیت نسلی مطابق با معیارهای علمی و ارزشی است و در واقع صلاحیت نیروی انسانی در این بخش، جمع تعهد و تخصص در شخص است.

وی با بیان اینکه کارکنان هر سازمان، سرمایه‌هایی بلندمدت محسوب می‌شوند، افزود: بر این اساس تأیید صداقت افراد قبل از تصدی موقعیت شغلی آنها یک ضرورت است و باید وجدان کاری آنها، قبل از استخدام مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در گزینش قبل از استخدام، باید علاوه بر سلامت اخلاقی، فرهنگ سازمانی را برای کارکنان روشن ساخته و انگیزه اصلی آنها را برای پیوستن به سازمان، جویا شویم.

متقی‌نژاد تصریح کرد: کارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش کاشان، بیش از 500 پرونده استخدام نیروهای حق‌التدریس، قردادی، سرباز معلم، استخدام آزمایشی و مدارس غیردولتی را مورد بررسی قرار داده است.

وی، انجام تحقیق و بررسی پرونده بیش از 260 نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در سال جاری عنوان کرد و گفت: این بررسی‌ها در قالب گزارش‌هایی به هسته گزینش استان اصفهان ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به انجام مصاحبه نیروهای مناطق شمال استان اصفهان در کاشان ابراز داشت: بررسی 390 مصاحبه گزینش کارکنان مناطق آران و بیدگل، نطنز و امامزاده از دیگر فعالیت‌های کارشناس گزینش آموزش و پرورش کاشان است.

15 دی‌ماه به مناسبت صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در امر گزینش به نام روز گزینش نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/206/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول