اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خبر داد

حمایت ‌بانک توسعه صادرات از صنعت گردشگری کهگیلویه‌و‌بویراحمد

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از آمادگی بانک توسعه صادرات در حمایت از صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اداره‌کل گردشگری از فرصت به وجود آمده استفاده کند.

حمایت ‌بانک توسعه صادرات از صنعت گردشگری کهگیلویه‌و‌بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج غلام‌محمد زارعی عصر امروز در نشستی با حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور اظهار داشت: امروز در این استان خانواده‌هایی هستند که 10 جوان تحصیل کرده بیکار و با استعداد داشته و برای پیدا کردن کار و درآمد مشکلات فراوانی دارند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت پرداختن به تولید و به تبع آن اشتغال گفت: مشکل صنعت سیمان یاسوج و احداث یک کارخانه جدید به کمک تسهیلات بانک توسعه صادرات با خرید تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا برطرف شده که این کالای صادراتی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

وی ادامه داد: خانواده‌های زیادی هستند که در دل این همه منابع خدادادی، شام شب ندارد و می‌خواهد و این‌ است که مسئولیت همه ما را سنگین می‌کند.

زارعی همت و مسئولیت همه جانبه را رمز عبور از وضعیت فعلی در کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: مسئولیت و کار کردن وظیفه یک نفر و یک دستگاه نیست و همه ما به نوعی وظیفه و رسالت داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا با بیان اینکه برای کاهش بیکاری باید به فکر رونق تولید و ایجاد شغل باشیم، گفت: از همه کسانی که در این استان و کشور که تنور تولید کهگیلویه و بویراحمد را گرم نگه می‌دارند قدردانی می‌کنم و خودم را با همه ظرفیت‌های نمایندگی مردم در کنار آن‌ها می‌دانم.

*اداره‌کل گردشگری از فرصت به وجود آمده استفاده کند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری و مساعدت بسیار خوب بانک توسعه صادرات کشور و اعلام آمادگی برای حمایت از صنعت گردشگری، ابراز داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از این فرصتی که به کمک این بانک مهیا شده نهایت بهره را برای رونق گردشگری به کار ببرد.

زارعی با اعلام خبر ورود یک میلیون گردشگر به استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته افزود: این آمار قابلیت افزایش به پنج میلیون نفر را هم دارد ولی باید به فکر تأمین زیرساخت‌هایی چون هتل و اقامت‌گاه باشیم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تولید کنندگان و صادر کنندگان کهگیلویه و بویراحمدی را افرادی با نشاط خواند و ادامه داد: ظرفیت واقعی این استان با آنچه که اکنون هست فاصله زیادی دارد.

زارعی خاطرنشان کرد: صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد اکنون حدود 10 میلیارد تومان است که قابلیت افزایش آن به 60 میلیارد تومان وجود دارد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بویراحمد و دنا، کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای توسعه و اشتغال خواند و گفت: در آب و کشاورزی، گردشگری و صنعت فرصت‌های زیادی برای ایجاد شغل و درآمد وجود دارد.

انتهای پیام/82005/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول