اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری البرز خبر داد

اجرای طرح زمستانه گردشگری در استان البرز

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی استان البرز از راه‌اندازی طرح زمستانه به منظور شناساندن مراکز گردشگری در این استان خبر داد.

اجرای طرح زمستانه گردشگری در استان البرز

به گزارش خبرگزای فارس از کرج، علیرضا زمانی ظهر امروز در نشست مشترک کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان البرز اظهار داشت: شناساندن ظرفیت‌های گردشگری در استان البرز یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید در این استان انجام شود.

وی ادامه داد: استان البرز در بخش گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که در صورت استفاده درست از این ظرفیت‌ها می‌توانیم به سمت تحول و توسعه در بخش گردشگری گام برداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه تحول اساسی در بخش گردشگری و رونق اقتصادی در استان البرز نیازمند شناساندن ظرفیت‌های گردشگری این استان به تمام نقاط کشور است افزود: بسیاری از مردم و حتی ساکنان این استان نیز با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری البرز بیگانه‌اند و اطلاعی از وجود برخی از مراکز گردشگری ندارند.

زمانی تأکید کرد: این عدم شناخت مردم از این گونه مراکز برای ما و در بخش گردشگری یک ضعف محسوب می‌شود که برای رسیدن به اهداف مورد نظر این نواقص هر چه سریع‌تر باید برطرف شود.

وی ادامه داد: در این راستا با راه‌اندازی طرح زمستانه و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری در البرز سعی داریم تا مردم را با مراکز گردشگری در این استان بیش از گذشته آشنا نماییم.

این مسئول بیان داشت: مردم ظرفیت‌های گردشگری در کرج را تنها با جاده چالوس می‌شناسند و از دیگر تفرجگاه‌ها و مراکز دیگر این استان که قابلیت گردشگری دارد، اطلاع چندانی ندارند.

زمانی گفت: استان البرز در بحث گردشگری در سطح کشور از استان‌های برتر در است، اما به دلیل برخی از موانع تاکنون نتوانسته قابلیت‌ها و استعدادهای خود را در این حوزه با رشد همراه کند.

زمانی برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلند مدت و همچنین ایجاد زیرساخت‌های مناسب و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها را مهم ارزیابی کرد و افزود: با استفاده از این موارد می‌توانیم چشم‌انداز روشنی را برای این صنعت در استان ترسیم نماییم.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول