اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی دورودگاه:

دورودگاه جاذبه‌های گردشگری بالایی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی دورودگاه گفت: دورودگاه جاذبه‌های گردشگری بالایی دارد.

دورودگاه جاذبه‌های گردشگری بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالفضل شریفی در نشست با نماینده مجلس و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته خدمات و پیگیری‌های فراوانی از جانب نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای رفع نیازهای شهرستان شاهد بوده‌ایم که قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی دورودگاه خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل سازنده با شوراهای اسلامی شهر و روستا و اولویت‌بندی نیازهای نقاط مختلف شهرستان دشتستان از راهکارهای ارزنده‌ای است که حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد پیگیری‌های گسترده‌ای در این خصوص انجام داده‌اند.

شریفی با تاکید بر آنکه دورودگاه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، بیان داشت: تلاش‌های زیادی توسط اعضای شورای اسلامی روستا، دهیار و سایر مسئولین شهرستان برای پیشرفت و توسعه همه جانبه دورودگاه در سال‌های اخیر صورت پذیرفته، ولی بازهم مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی طرح هادی روستایی و ساخت فضاها و اماکن آموزشی و مذهبی را از مهم‌ترین دستاوردهای دورودگاه در سال‌های اخیر دانست و اضافه کرد: تعداد پنج مسجد و دو مدرسه ابتدایی در روستا احداث شده و طرح هادی روستایی هم از سال 86 تاکنون توقفی نداشته است.

جاذبه‌های گردشگری دورودگاه

این مسئول اذعان داشت: این روستا جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده و اصلاح و روکش آسفالت ورودی روستای دورودگاه از اقداماتی است که شورای اسلامی دورودگاه به‌منظور رفاه و آسایش مسافران در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی روستای دورودگاه عنوان کرد: احداث خانه قرآن، خانه عالم و غسال‌خانه از خواسته‌های مردم روستا بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته مرتفع شده است.

شریفی ابراز داشت: احداث و ترمیم پل ورودی روستا، جاده خروجی به سمت سعدآباد، احداث پارک سوار و ایجاد روشنایی برای سه راهی ورودی از نیازهای دورودگاه در جذب گردشگر و بالابردن سطح امنیتی روستا است که انتظار می‌رود مسئولان شهرستان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی افزود: بتنی کردن کانال‌های درجه دو و سه کشاورزان و نخیلات از خواسته‌های مهمی است که با توجه به نقش دورودگاه در عرصه کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شریفی با اشاره به نیازهای آموزشی روستای دورودگاه تصریح کرد: برای توسعه سطح علمی روستای دورودگاه احداث مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این روستا است.

وی ادامه داد: رفع خرابی‌های ناشی از گازرسانی و نصب علمک گاز از مهم‌ترین نیازهایی است که در ماه‌های گذشته مردم روستا و شورای اسلامی مرتبا بر آن تاکید داشته‌اند.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول