اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی:

استان البرز زمینه‌های اجرای طرح‌های توسعه گردشگری را دارد

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی،‌ امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: استان البرز با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، مستلزم اجرای طرح‌های توسعه گردشگری است.

استان البرز زمینه‌های اجرای طرح‌های توسعه گردشگری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن شعبان‌پور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی استان البرز اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه گردشگری است لذا می‌طلبد تا به منظور جذب بیشتر گردشگر طرح‌های توسعه‌ای گردشگری در این استان تازه تأسیس اجرا شود.

وی ادامه داد: نگاه ما در سازمان میراث فرهنگی به این استان نگاهی ویژه است لذا مدیران سازمانی در این استان نیز باید تمام تلاش خود را برای توسعه امر گردشگری در این استان انجام دهند.

این مسئول تأمین رفاه و معیشت کارکنان را یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ویژه مدیران در سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد و افزود: ریاست سازمان میراث فرهنگی علاوه بر انجام ماموریت‌های سازمانی که بر عهده مدیران استانی خود قرار می‌دهد نگاه ویژه‌ای را به رفاه و معیشت کارکنان نیز دارد.

شعبانپور افزود: ارائه خدمات و تأمین رفاه معیشتی کارکنان این سازمان در استان‌های مختلف زمینه‌های حفظ میراث فرهنگی و تقویت صنایع‌دستی را نیز از سوی کارکنان بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

*کمترین هزینه‌ها در ایجاد اشتغال را سازمان میراث فرهنگی دارد

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تلاش این سازمان به منظور ایجاد اشتغال و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در کشور گفت: این سازمان یکی از سازمان‌ها در کشور است که با کمترین هزینه‌ها ایجاد اشتغال می‌کند.

شعبانپور اظهار داشت: در سالی که با نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است با کمک بانک‌ها و صنعت‌گران صنایع‌دستی می‌توانیم تحولات اقتصادی بسیار خوبی را در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول