اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز:

توانمندی‌های البرز در بخش گردشگری نادیده گرفته نشود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، ‌صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز گفت: البرز در بخش گردشگری صاحب توانمندی‌های بسیاری است لذا این ظرفیت‌ها در استان البرز نباید نادیده گرفته شود.

توانمندی‌های البرز در بخش گردشگری نادیده گرفته نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شبنم بهرامی ظهر امروز در نشست مشترک کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان البرز افزود: استان البرز با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان دارای امتیازاتی در این بخش است که باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی از تمام این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده موفق شده‌ایم در بخش گردشگری زیرساخت‌های موثری را انجام داده و جزو استان‌های برتر کشور در بحث زیرساخت‌های گردشگری باشیم.

این مسئول با بیان اینکه بخش گردشگری دارای ظرافت‌هایی است که مسئولان ذیربط باید توجه کافی به این مقوله داشته باشند افزود: توجه به اهمیت گردشگری سبب می‌شود تا کمبودها در این زمینه شناخته شده و تلاش شود تا این نواقص هر چه زودتر برطرف گردد.

* راه‌اندازی کمیسیون تخصصی گردشگری در البرز

بهرامی در بخشی دیگر از سخنان خود از راه‌اندازی کمیسیون تخصصی گردشگری در این استان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کمیسیون توانمندی‌های این حوزه بیشتر شناخته می‌شود و با رفع موانع موجود زمینه‌های پیشرفت و توسعه گردشگری در این استان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی حضور بخش خصوصی و دعوت از سرمایه‌گذاران را برای توسعه بخش گردشگری استان البرز مهم خواند و خاطرنشان کرد: تهیه طرح‌های تحقیقاتی و کاربردی، بررسی توانمندی‌ها و تهیه طرح جامع گردشگری استان از جمله برنامه‌های کمیسیون گردشگری اتاق البرز است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی کمیسیون‌های تخصصی را استفاده از تخصص‌ها و خرد جمعی عنوان کرد و گفت: این کمیسیون‌های تخصصی سبب می‌شود برای تا اهداف مورد نظر زودتر به نتیجه برسد.

* حضور توریست در استان توسعه درآمدهای اقتصادی البرز

بهرامی تأکید کرد: اگر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم زیرساخت‌های گردشگری در این استان را توسعه داده و خدمات‌رسانی را در بخش بیشتر نماییم می‌توانیم گامی مهم در جهت جلب و جذب گردشگران نیز برداریم.

وی تصریح کرد: با جذب توریست در این استان می‌توانیم رونق اقتصادی البرز را هم پیش رو داشته باشیم و البرز را به سمت توسعه، پیشرفت و آبادانی بیشتر سوق دهیم.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول