اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

فتنه 88 با تدابیر رهبری با حداقل هزینه‌ برچیده شد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به سنگین بودن برنامه‌ریزی انجام شده از طرف دشمن برای فتنه 88 اشاره کرد و گفت: این فتنه با تدابیر رهبری با حداقل هزینه‌ برچیده شد.

فتنه 88 با تدابیر رهبری با حداقل هزینه‌ برچیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تبریک 9 دی اظهار داشت: این مسئله از هر زاویه‌ای بررسی شود موجب افزایش بصیرت جامعه می‌شود.

وی بر لزوم ارائه آگاهی‌های لازم در مورد 9 دی افزود: کسانی که با روح و شرایط زمان آشنا باشند، راه را گم نمی‌کند.

امام جمعه زنجان به تاریخ عدم استفاده مردم از بصیرت در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: مردم کوفه با وجود دادن بیشترین آمار شهید به دلیل اقدام به موقع مورد سرزنش قرار می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیچیده شدن توطئه‌ها در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: مسائل فتنه 88 به صورت حساب شده برنامه‌ریزی شده بود.

خاتمی با بیان اینکه دشمن حتی یک درصد هم احتمال شکست برنامه‌های سال 88 را نمی‌دانند، اضافه کرد: توطئه 88 توسط همه استکبار حمایت می‌شد.

وی به شادمانی ابراز شده از طرف دولت‌های غربی به هنگام بروز فتنه 88 اشاره و تصریح کرد: با وجود همه تدابیر اندیشیده شده حوادث طبق خواسته آنها پیش نرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر نقش بی‌بدیل رهبری در قضایای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اضافه کرد: باید دقت شود که هر برنامه‌ای با ابعاد بسیار کوچکتر از فتنه 88 می‌توانست هر حکومتی را از پا بیندازد.

وی با اشاره به اینکه فتنه 88 با حداقل هزینه ممکن برچیده شد، تصریح کرد: این امر به مدد صلابت و مدیریت ولی امر مسلمین امکان‌پذیر شد.

امام جمعه زنجان به ارتقای رتبه استان اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش‌ها استان تا رسیدن به درجه یک راه چندان زیادی در پیش ندارد.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های مسئولان استان زنجان ارتقای استان به درجه بالاتر به زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول