اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه:

کتابخانه سوادکوه 3800 عضو دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه از عضویت 3 هزار و 800 نفر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه خبر داد.

کتابخانه سوادکوه 3800 عضو دارد

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه با اشاره به اینکه 3 هزار و 800 نفر عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان سوادکوه هستند، گفت: شهرستان سوادکوه هفت کتابخانه عمومی دارد. 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سوادکوه به وجود بیش از 70 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: مخزن کتابخانه، بخش مرجع و نشریات و بخش رایانه از قسمت‌های قابل توجه در کتابخانه‌های عمومی سوادکوه است.

وی به طرح ساخت کتابخانه عمومی استاندارد در شهرستان سوادکوه اشاره کرد و با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی دست‌اندرکاران مختلف برای ساخت این طرح بزرگ فرهنگی، یادآور شد: ساخت کتابخانه عمومی استاندارد شهرستان سوادکوه به علت فقدان زمین راکد مانده است.

اکبری با تاکید بر این که ادارات و نهادهای مختلف نقش مهمی در دستیابی اهداف فرهنگی و علمی بر عهده دارند به کمرنگ بودن همکاری ادارات و نهادهای سوادکوه با کتابخانه عمومی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری‌های چهارگانه سوادکوه در طول سال‌جاری انتظارات قانونی را برای اختصاص درصد مورد نظر به کتابخانه‌ها برآورده نکردند.

وی به برنامه‌های مختلف کتابخانه عمومی شهرستان سوادکوه اشاره کرد و با تاکید بر لزوم مطالعه محوری در دستیابی به زندگی سالم، افزود: کتابخانه‌های عمومی فرصت مناسبی برای ارتقای دانش، فرهنگ مطالعه و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی هستند.

انتهای پیام/86015/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول