اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

کتابخانه‌های روستایی باید در مجاورت مدارس احداث شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان زنجان بر لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود گفت: کتابخانه‌ها به ویژه کتابخانه‌های روستایی باید در مجاورت مدارس ایجاد شوند.

کتابخانه‌های روستایی باید در مجاورت مدارس احداث شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در جلسه‌ انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به آمار ارائه شده در مورد عضویت 715 نفری در کتابخانه‌های عمومی استان با استفاده از تسهیلات ارائه شده، اظهار داشت: این آمار جای نگرانی دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی باید از محیط خانه آغاز شود، افزود: مسئولان هم باید زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی را در جامعه فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به موفق بودن برخی طرح‌های کتابخوانی در شهرهای بزرگ اشاره کرد و گفت: زنجان می‌تواند برخی از این طرح‌ها را اجرا کند.

وی به مشخص شدن محلی در سالن‌های ورزشی برای ایجاد کتابخانه اشاره و تصریح کرد: محل‌های مشخصی در برخی سالن‌های انتظار برای پدر و مادرها هم به این امر اختصاص یافته است.

رحمانی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده در جلسه در مورد ساخت کتابخانه تاکید کرد: خیلی نباید به دنبال احداث مکانی خاص برای کتابخانه بود.

وی به مطرح کردن موضوع خیّران کتابخانه‌ساز اشاره و تصریح کرد: کتابخانه‌ها باید در نزدیکی مدارس احداث شوند تا بتوان از ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول