اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مشارکت‌ها و شهرداری‌های اداره کل کتابخانه‌‏های عمومی تهران خبر داد

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه‌ روستایی در ری

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی و دهیاری روستای گل تپه کبیر شهرستان ری، 500 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه در این روستا اهدا کرد.

اهدای زمین برای ساخت کتابخانه‌ روستایی در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شورای اسلامی و دهیاری روستای گل تپه کبیر شهرستان ری، 500 مترمربع زمین برای ساخت کتابخانه در این روستا به اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

کارشناس مشارکت‌ها و شهرداری‌های اداره کل کتابخانه‌‏های عمومی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق نقشه راه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر احداث کتابخانه‌های روستایی و عملیاتی کردن تفاهمنامه‌های استانداری تهران، شورای عالی استان‌ها و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، زمینی به مساحت 500 مترمربع برای احداث کتابخانه روستایی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری واگذار کرد.

زرین طلا سلیمانی افزود: این زمین با پیگیری‌های مستمر علی اصغر قدیمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری از سوی شورای اسلامی و دهیاری روستای گل تپه کبیر از توابع بخش کهریزک، برای ساخت کتابخانه روستایی به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری اهدا شده است.

سلیمانی با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه اظهار امیدواری کرد که با همکاری خیران و سازمان‌ها می‌توان شاهد توسعه فرهنگ کتابخوانی، اهدای کتاب و کتابخانه‌سازی با مشارکت مردم باشیم.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول