اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع کتابخانه‌های عمومی متعهد شد

ارسال 8 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بازدید از کتابخانه‌های عمومی خوزستان قول ارسال بیش از 8 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های عمومی استان را داد.

ارسال 8 هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، سید عارف علوی مدیر کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی استان اظهار داشت: استان‌ها باید از ظرفیت افراد نیکوکار و کمک آنها و همچنین مشارکت دیگر دستگا‌های اجرایی استان استفاده کنند تا بتوانند به وضعیت مطلوب و مورد نظر خود برسند.

وی افزود: در استان خوزستان این کار خوب انجام می‌شود اما باز هم می‌شود بهتر از این پیگیری و انجام شود.

همچنین در این بازدید وضعیت خوزستان در شاخص‌ها توسط لفته منصوری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی تشریح شد.

منصوری گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته و انعقاد تفاهمنامه با همه فرمانداران استان در خصوص شاخص‌های عضو، زیربنا و کتاب، قرار است شهرستان‌ها تا پایان سال جاری به وضعیت مطلوب دست یابند و نظارت و این تفاهمنامه ها هم بر عهده آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و سید جعفر حجازی استاندار خوزستان است.

وی افزود: در شاخص تعداد کتاب و رسیدن به وضعیت مطلوب در خوزستان به یک میلیون جلد کتاب احتیاج داریم که فرمانداران در این زمینه فعال شده‌اند و ماهم از طریق ایستگاههای دریافت کتاب در سطح شهرستان‌ها و در محل مصلی‌های نماز جمعه فعال شدیم که در ‌هفته کتاب امسال بالغ بر 25 هزار جلد کتاب از عموم مردم دریافت شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در خصوص این شاخص از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درخواست سهمیه ویژه داریم تا هم اعضاء کتابخانه را راضی کنیم و هم به وضعیت مطلوب در این شاخص برسیم.

انتهای پیام/72004/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول