اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد:

پیشرفت فیزیکی 55 درصدی کتابخانه دانشگاه محقق

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی با 5 هزار و 800 متر مربع 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت فیزیکی 55 درصدی کتابخانه دانشگاه محقق

مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی با گنجایش 100 هزار کتاب در دست اجراست که به محض اتمام به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این کتابخانه مجهز به سایت کامپیوتری شبانه‌روزی و سالن‌های مطالعه خواهد بود که تا به حال بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ساختمان آموزشی فاز یک، دو و سه دانشگاه محقق اردبیلی نیز در دست احداث است، افزود: این ساختمان با مساحتی حدود 15 هزار متر مربع احداث می‌شود که تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال به این ساختمان هزینه شده است.

گنجی با اشاره به در دست احداث بودن ساختمان مذهبی و فرهنگی شهرستان نمین نیز اضافه کرد: این ساختمان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین از احداث ساختمان آموزشی دانشگاه شهرستان مشگین‌شهر نیز خبر داد و بیان داشت: این ساختمان با 4 هزار و 700 متر مربع و با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

گنجی خاطرنشان کرد: تاکنون برای احداث ساختمان آموزشی شهرستان مشگین‌شهر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به فعالیت 12 دانشکده در این دانشگاه تصریح کرد: در سال 88 این دانشگاه تنها هفت دانشکده داشت که در این مدت با افزوده شدن پنج دانشکده در زمینه تحصیلی و علمی به رشد قابل قبولی دست یافته است.

گنجی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این تعداد به 14 دانشکده تا پایان سال 94 برسد، یادآور شد؛ تعداد دانشجویان این دانشگاه نیز 7 هزار و 600 نفر بود که هم‌اکنون به 11 هزار نفر رسیده است..

وی با اشاره به چاپ 400 مقاله اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در مجلات و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به لحاظ فضای کاربردی نیز طی سال‌های اخیر بیش از 25 هزار متر مربع رشد داشته است.

انتهای پیام/62001/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول