اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

جشنواره خیران کتابخانه‌ساز در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از برگزاری جشنواره خیران کتابخانه‌ساز زنجان در آینده خبر داد.

جشنواره خیران کتابخانه‌ساز در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدربیع احمدخانی شامگاه امروز در جلسه‌ انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به مصوبه قبلی جلسه در مورد تخفیف 50 درصدی عضویت در کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: این مصوبه در 10 ارگان دولتی استان زنجان عملیاتی شده است.

وی شهرداری را موفق‌ترین ارگان در اجرای مصوبه تخفیف 50 درصدی عضویت در کتابخانه‌ها اعلام کرد و افزود: بیمه سلامت، برق منطقه‌ای، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، منابع طبیعی، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد امام خمینی (ره) ارگان‌هایی هستند که این مصوبه را اجرا کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تعداد اعضای عضو شده در کتابخانه‌های عمومی استان زنجان را با اجرای این مصوبه 715 نفر اعلام کرد.

وی از برگزاری 38 عنوان مسابقه در دی ماه خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت آنلاین و برای همه اقشار جامعه برگزار می‌شود.

احمدخانی با اشاره به عضوگیری رایگان کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب گفت: 11 هزار نفر در این هفته به عضویت کتابخانه درآمدند.

وی برگزاری سومین جشنواره اهدای کتاب و بازدید فرمانداران و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از کتابخانه‌ها را از برنامه‌های هفته کتاب عنوان کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان راه‌اندازی تعدادی کتابخانه مشارکتی را از برنامه‌های در دست اجرای این اداره اعلام کرد.

وی از عمل به تعهدات تخصیص نیم درصدی در شهرهایی مانند زنجان و ابهر خبر داد و افزود: اجرای این مصوبه در برخی شهرستان‌ها از جمله خدابنده با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

احمدخانی با اشاره به اجرای طرح پیک مهر در برخی ارگان‌ها تصریح کرد: این طرح در ارگان‌های متقاضی عملیاتی می‌شود.

وی توسعه فرهنگ کتابخوانی و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارهای ایرانی را از اهداف و اولویت‌های انجمن کتابخانه‌های عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول