اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

ولایت‌مداری رمز حماسه‌آفرینی 9 دی بود

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: ولایت‌مداری و تبعیت از فرامین رهبری رمز حماسه‌آفرینی 9 دی ماه سال 88 بود.

ولایت‌مداری رمز حماسه‌آفرینی 9 دی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده، مجید هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه حضور نهم دی ماه سال 88 که در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: هدایت پیامبرگونه مقام معظم رهبری سبب ناکامی دشمنان و حماسه‌آفرینی 9 دی ماه شد.

وی حماسه 9 دی را حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران عنوان کرد و افزود: این حماسه در طول تاریخ حفظ می‌شود.

هاشمی با اشاره به روند شکل‌گیری این حماسه تصریح کرد: زمانی که افرادی فتنه‌هایی در سر می‌پروراندند مردم ایران اسلامی با هوشیاری هر چه تمام‌تر این فتنه‌گران را شناسایی و به توطئه آن‌ها پی‌ بردند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران با هدایت‌های ولی امر مسلمین توانستند مسیر خود را پیدا کنند و با تبعیت از فرامین رهبری در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها گام بردارند.

فرماندار نقده گفت: در حماسه 9 دی چندین عامل نقش مؤثر داشت که مهم‌ترین آن‌ها ولایت‌مداری ملت ایران بود و دومین عامل نیز وحدت و انسجامی بودن است که در بین مردم ایران اسلامی حاکم است.

هاشمی با تاکید بر حفظ این ولایت‌مداری اظهار داشت: با ولایت‌مداری است که هم‌اکنون توانسته‌ایم تمام مشکلات را پشت سر گذاشته و ایران به کشوری مستقل تبدیل شود.

وی در ادامه با تاکید بر حفظ هوشیاری و اتحاد بین مردم ایران، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با هوشیاری و حفظ اتحاد خود می‌توانند مسیر را به خوبی طی کنند و در این راه به رستگاری برسند.

انتهای پیام/61001/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول