اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

9 دی نشانه بصیرت و آگاهی مردم بود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی و ولایت دوستی مردم بود و این روز تا ابد در تاریخ ماندگار شد.

9 دی نشانه بصیرت و آگاهی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز در گرامیداشت 9 دی در کوهدشت گفت: 9 دی نشانه بصیرت و آگاهی و ولایت دوستی مردم بود و این روز تا ابد در تاریخ ماندگار شد.

وی ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه کوهدشت گفت: مردم ولایتی این شهرستان در شمار آگاه‌ترین مردمان و بابصیرت‌ترین مردمان هستند.

دهمرده اذعان داشت: به پاس همه رشادت‌های مردمان این دیار همه تلاش خود را خواهیم کرد که پروژه‌های این شهرستان هر چه زودتر به اتمام رسیده و شاهد شکوفایی در کوهدشت باشیم.

در ادامه امام جمعه کوهدشت ضمن گرامیداشت 9 دی گفت: 9 دی تجلی بصیرت مردم و ولایتمداری آن‌ها است.

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی با تقدیر از مردم شهرستان و تلاش مدیران و مسئولان شهرستانی و استانی از همه مسئولان خواست، در پروژه‌های این شهرستان از جمله چهار خطه کوهدشت خرم‌آباد، سد معشوره، خودروسازی و مسکن مهر اهتمام لازم را بورزند، چراکه مردم این شهرستان لایق بهترین‌ها و عالی‌ترین‌ها هستند.

گفتنی است، قبل از شروع این مراسم و به مناسبت 9 دی بسیجیان و مسئولان شهرستان کوهدشت مسیر حسینه سپاه تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) را پیمودند.

همچنین به مناسبت حماسه 9 دی با حضور دهمرده استاندار لرستان، حجت‌الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور فرماندار شهرستان کوهدشت، الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اداره‌های استان، مدیران اداره‌ها و نهادهای شهرستان کوهدشت و جمعی از مردم فهیم و انقلابی کوهدشت، مراسم باشکوهی در مسجد صاحب‌الزمان شهرستان کوهدشت برگزار شد.

انتهای‌پیام/2304/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول