اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

حماسه 9 دی فتنه‌گران را رسوا کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی مردم شریف ایران، فتنه‌گران و آشوب‌گران داخلی و خارجی را رسوا کرد.

حماسه 9 دی فتنه‌گران را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال 88 فتنه‌گران به حقانیت انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری یقین داشتند ولی بنا به گفته امام صادق (ع) دچار کفر جهودی شده بودند.

وی افزود: حماسه 9 دی حماسه‌ای بسیار عظیم و دشمن‌شکن بود که از سوی مردم خلق شد که اگر صدها بار سجده شکر به جا آورده شود، باز هم کم است.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: مردم با خلق حماسه 9 دی قدرت و اقتدار اسلام را به نمایش گذاشتند که باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و آن را ارج نهاد.

موسوی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی در تاریخ ماندگار شد و به 19 دی پیوست که نباید آن را فراموش کنیم.

وی بیان داشت: حماسه 9 دی به این دلیل خلق شد که فتنه‌گران و اربابان و نیروهای میدانی‌شان در نظر داشتند زحمات چند ساله ملت ایران را به باد دهند و نظام را به خیال خام خودشان تغییر داده و یا براندازند ولی به پشتیبانی ملت از مقام عظمای ولایت نتوانستند و تیرشان به سنگ خورد.

امام جمعه شهر آبیک فتنه‌گران و آشوب‌گران داخلی را بدتر از آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ذکر کرد و گفت: گرچه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی از بد هم بدتر هستند ولی فتنه‌گران داخلی از یزید و عمر ‌سعد هم بدتر بودند که در آخرت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

موسوی اذعان داشت: فتنه‌ای که در سال 88 رخ داد مربوط به یک یا دو سال نبود بلکه از سال 78 برنامه‌ریزی مخفیانه برای تحقق این فتنه صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید قدر نعمت حماسه 9 دی را بدانند که سبب شد دشمنان نظام اسلامی مأیوس شوند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شود.

امام جمعه شهر آبیک گفت: فتنه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گران با به راه اندازی فتنه، بدترین تابلوها را از خود به نمایش گذاشتند و در حق شیعه و اسلام و قرآن بسیار بد کردند.

موسوی اظهار داشت: همان طور که یهود با اینکه شناخت کامل از پیامبر اکرم (ص) داشتند و در حق ایشان چه کارهای ناشایستی که انجام نداند فتنه‌گران نیز با اینکه نظام و ولایت فقیه را می‌شناختند به میدان آمدند و در برابر اسلام و ولایت فقیه ایستادند ولی مردم با خلق حماسه 9 دی ثابت کردند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و هیچ گاه از ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دور نمی‌مانند و نخواهند گذاشت کسی به ارزش‌ها و آرمان‌ها بی‌احترامی و جسارت کند.

انتهای پیام/77006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول