اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

9 دی پاسخ کوبنده ملت عاشورایی به فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: حماسه ماندگار 9 دی، پاسخ قاطع ملت عاشورایی به دین‌ستیزان فتنه‌جو بود.

9 دی پاسخ کوبنده ملت عاشورایی به فتنه‌گران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند عصر امروز در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی در سالن اجتماعات ارشاد پلدختر عامل اصلی فتنه را جریان استکبار و ابزار اجرایی‌اش عناصر خارج‌نشین و عوامل داخلی دانست و گفت: استکبار برای انتخابات سال 88 سرمایه‌گذاری زیادی انجام داد و در ادامه سیاست‌های خباثت‌آمیز خود برای ضربه‌زدن به انقلاب در قبل و بعد از این انتخابات توطئه پیچیده‌ای را طراحی کرد و از داخل و خارج کسانی را با خود همراه ساخت تا نظام اسلامی را زیر فشار قرار دهد.

وی گفت: چهارمین رییس جمهوری بعد از انقلاب هاشمی رفسنجانی بود که با شعار توسعه اقتصادی وارد شد، ولی بعضی از افراد به دنبال تجملات و به سمت تجمل‌گرایی رفتند که نتیجه آن شد که مردم به سمت شعار نو گرایش پیدا کردند و این امر موجب حضور دو دوره محمد خاتمی بود.

حجت‌الاسلام لروند افزود: شعار خاتمی توسعه سیاسی بود و مردم اعتماد کردند، ولی در این دولت کنفرانس برلین  برپا شد و بسیاری از افراد تلاش کردند، جمهوری اسلامی را محاکمه کنند.

وی تصریح کرد: با شعار اصلاح‌طلبی، مروج سکولاریسم در کشور و نفوذ آن در بدنه اجرایی نظام شدند که البته آنگونه که برخی از فعالان این جریان نیز اعتراف کردند، سکولاریسم دوره اصلاحات، ریشه در اشرافی‌گری دوره فن‌سالاران دارد.

امام جمعه پلدختر گفت: مردم دیدند در اطراف آقای خاتمی خائنانی مانند گنجی، مهاجرانی، عبدالله نوری و افرادی آمدند که با این ملت دشمن بودند.

وی افزود: دولت خاتمی با فرصت و شرایط دوره پس از جنگ تحمیلی، مروج نوعی لیبرالیسم و رسوخ آن در بدنه اجرایی کشور شدند و فرهنگ تساهل، تسامح و اباحی‌گری را رایج و زمینه فاصله گرفتن از ارزش‌های انقلابی و اسلامی و یا تحدّی به آن را فراهم کردند.

حجت‌الاسلام لروند افزود: در دوره موسوم به اصلاحات، نوعی دگردیسی با مواجهه‌ فرهنگی و رسانه‌ای به مبانی فکری اسلام و انقلاب اسلامی آغاز شد و مردم پشیمان شدند و گفتند ما اصلاحات نمی‌خواهیم و  محمود احمدی‌نژاد با تفکر بسیجی روی کار آمد و دولت اصولگرا و بصیرت که در هنگام گرفتن حکم رئیس جمهوری بر دست رهبر بوسه زد و مردم هم امیدوار شدند.

امام جمعه پلدختر گفت: احمدی‌نژاد مواظب ویروس‌ها باشد و چنانچه آنها را کنار نزند مردم همیشه در صحنه با تمام قوا توی‌دهنی محکمی به این ویروس‌ها خواهند زد.

وی فتنه 88 را آرایشی از ضدانقلابیون دهه اول، ملی‌گراها، ملی مذهبی‌ها، منافقین قدیم و جدید و بخش افراطیون، توهم‌زدگان و ساده‌لوح‌های جناح دوم خرداد دانست و گفت: فتنه‌گران در سال 88 به دنبال براندازی اسلام بودند و با حرمت‌شکنی و هجمه به ارزش‌ها و باورهای دینی نقاب از چهره خود برداشتند.

وی افزود: ملت ایران با هوشیاری و حضور مثال‌زدنی خود به صحنه آمد و با خروش با بصیرت خود در 9 دی پاسخ هتک حرمت‌های روز عاشورای فتنه‌گران را داد و خط بطلانی بر توهم توطئه آنها کشید و توطئه فتنه‎گران را خنثی و درس عبرتی به فریب‌خوردگان داخلی دادند و ثابت کردند، در مسیر انقلاب هیچ‌کس نمی‌تواند خلل ایجاد کند.

انتهای‌پیام/2304/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول