اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

9 دی نقاب تزویر سران فتنه و حامیان پشت صحنه آنان را پایین کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: یکی از آثار و برکات داخلی حماسه 9 دی، کنار رفتن نقاب‌های مدعیان دروغین بوده و به وسیله آن چهره واقعی سران فتنه و حامیان پشت صحنه آن پایین کشیده شد.

9 دی نقاب تزویر سران فتنه و حامیان پشت صحنه آنان را پایین کشید

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور امام جمعه شهر الوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز ضمن گرامیداشت فرارسیدن حماسه نهم دی ماه اظهار داشت: دست الهی و عنایات امام زمان (عج) در این روز دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: به سبب ایمان عمیق دینی ملت ایران و هم‌زمانی با ماه محرم و عاشورا و به برکت ارتباط قوی مردم ایران با قرآن و ائمه اطهار علیهم‌السلام حماسه‌ای بی‌نظیر در کشور رخ داد.

امام جمعه شهر الوند با بیان اینکه حماسه ماندگار 9 دی آثار و برکات داخلی و خارجی بسیاری دارد گفت: افزایش اقتدار و استحکام نظام، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده و کنار رفتن نقاب‌ها از دستاوردهای مهم داخلی این حماسه است.

عادل‌پور در خصوص شناخته شدن چهره واقعی برخی در داخل کشور تصریح کرد: در این حادثه انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین، عافیت‌طلبان و مصلحت‌اندیشان بازشناخته شدند و نقاب تزویر از چهره سران فتنه و حامیان پشت صحنه آن پایین کشیده شد.

وی در ادامه با اشاره به ترس غرب و آمریکا از الگوبخشی انقلاب اسلامی ایران در منطقه اذعان داشت: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام، تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی و حفظ استقرار سیاسی از مهم‌ترین آثار و برکات خارجی این حماسه است.

* حماسه 9 دی؛ نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان

امام جمعه شهر الوند ابراز داشت: حضور ده‌ها میلیونی مردم در تظاهرات 9 دی سال 88 که در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی‌نظیر بود؛ بصیرت، هشیاری و دشمن‌شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان می‌دهد.

عادل‌پور حضور پرشور مردم در این روز را نشان از بلوغ اجتماعی و سیاسی آنان دانست و تصریح کرد: مرزبندی حق و باطل در این حماسه ملی به وضوح دیده می‌شود.

وی این حماسه را یک رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری معرفی کرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در 9 دی تنها یک راهپیمایی نبود، بلکه نشان داد مردم مدافع نظام و جایگاه رهبری هستند.

امام جمعه شهر الوند با اشاره به اینکه عمق شعارهای مردم در 9 دی نشان از حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری بوده است عنوان کرد: هر جریان و شخصیتی را تنها با دو ملاک نظام و رهبری می‌سنجند.

حجت‌الاسلام عادل‌پور تأکید کرد: دشمنان همواره قصد برپایی آشوب و فتنه در جهان را دارند و هر زمان که فرصت کنند به شایعه پراکنی و طرح مسئله کذب می‌پردازد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری باید به حرکت دشمن توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/77007/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول