اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرماندار نیر تأاکید کرد

عقب‌نشینی تاکتیکی دشمن با حماسه 9 دی

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی ملت ایران سبب شد تا دشمنان از مواضع تاکتیکی خود عقب‌نشینی کنند.

عقب‌نشینی تاکتیکی دشمن با حماسه 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در شهرستان نیر اظهار داشت: در این روز سرنوشت‌ساز دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی با دیدن حضور یکپارچه مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی عقب‌نشینی کرده و بار دیگر از ملت ایران شکست سهمگینی را پذیرفتند.

وی تصریح کرد: این حماسه فتنه عمیق مخالفان نظام را خنثی و کشورهای حامی فتنه‌گران را مأیوس کرد و چون در شرایط خاصی از تاریخ انقلاب رخ داد نقش بی‌بدیلی را در تحکیم نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد و ناظر بودیم.

زاهد افزایش مقبولیت رهبری را از دستاوردهای حماسه 9 دی توصیف کرد و افزود: برای همیشه ملت ایران درس تاریخی به بدخواهان این نظام دادند و به مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر اعلام کردند که در این کشور حاکمیت بر پایه صالح‌ترین انسان‌ها و به پشتیبانی و اراده این ملت است.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در فتنه سال 88 استکبار تمام قوایش را به کار گرفته بود تا این انقلاب را از مسیر و اهدافش دور کند، خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی آزمونی بود که مردم ولایتمدار ایران از آن سربلند بیرون آمدند.

وی با اشاره به اینکه حق هیچ وقت در برابر باطل مغلوب نمی‌شود، اضافه کرد: در 9 دی شاهد افشاگری، آگاهی و بیداری مردمی بودیم که با ندای جاودانه قلب و روح خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با سر دادن شعارهای ارزشی و معنوی سعی کردند دشمنان را بیش از گذشته مأیوس کنند.

سرپرست فرماندار نیر بیان کرد: مردم در 9 دی نشان دادند که در کنار رهبر معظم انقلاب هستند و امروز دشمن ستیزه‌جو از این حرکت تاریخی ملت ایران درس عبرت گرفته است.

وی به حساسیت مقطع کنونی و نزدیکی انتخابات 92 اشاره کرد و ادامه داد: در انتخابات پیش رو نیز مردم ایران بار دیگر به شاخص‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده و با تدبیری تاریخی سعی می‌کنند بار دیگر حرکت نفاق‌آلود دشمن را خنثی کنند.

زاهد گفت: ‌امروز اهداف جنگ نرم دشمن شایعه‌سازی، دروغ‌پراکنی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران است که مردم ما به خوبی با این جریانات و حرکت‌های خبیث استکبار آگاه هستند و اجازه نمی‌دهند چنین حرکت بیهوده‌ای رخ دهد.

حماسه 9 دی کنکور بصیرت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امروز همچنین در پاسداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت ملت ایران و پیوند امت با ولایت در کوثر، فرمانده سپاه این شهرستان در نشست بصیرتی بسیجیان کوثر اظهار داشت: حماسه 9 دی را باید کنکور سراسری بصیرت ایرانیان نامید.

طاهر طاهری تصریح کرد:‌ در شرایطی که حوادث بعد از انتخابات کم‌تر قابل پیش‌بینی بود و در مجموع نظام و بدنه وفادار به آن از آمادگی‌های تحلیلی و عملی برخوردار نبودند، تحلیل حوادث بعد از انتخابات و تبیین فتنه 88 نقش مهمی پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این روز مردم ما با درایت و هوشیاری حرکت خبیث استکبار جهانی را خنثی کرده و بار دیگر با قدرت تمام به همه مستکبران روزگار فهماندند که این انقلاب با ولایت، شهدا و پشتیبانی مردمی زنده و بالنده است.

طاهری از 9 دی به عنوان شورانگیزترین حماسه ماندگار و تاریخی ملت ایران یاد کرد و ادامه داد: در این روز قدرت‌نمایی مردم و نظام در برابر جبهه نفاق و استکبار جهانی را به خوبی مشاهده کردیم.

این مسئول از این حماسه به عنوان پاسخی دندان‌شکن به فتنه‌گران و توطئه‌گران یاد کرد و بیان داشت: حماسه 9 دی بر پایه ایمان، اخلاق معنوی مردم، تکلیف‌گرایی، جهاد ملی برای پیشرفت، قانونمندی و حفظ ارزش‌ها شکل گرفت.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول