اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان:

ترویج وقف باروری مثبت فرهنگ را منجر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان گفت: ایجاد فضای فرهنگی در زمینه ترویج وقف، تأثیری در حوزه‌های مثبت فرهنگی ایجاد می‌کند.

ترویج وقف باروری مثبت فرهنگ را منجر می‌شود

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اسلامی اظهار کرد: وقف از باقیات‌الصالحات جاری در جامعه است که امروز با موقوفاتی که صورت می‌گیرد، مردم به این سمت گام برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: در حوزه وقف و تعاملی که در مواریث فرهنگی و بقاع متبرکه است، می‌تواند تضمین‌کننده حوزه کاری ما هم باشد که مردم به ویژه آنهایی که در وقف فعال هستند، امیدواریم که تعامل و فضای بهتری را فراهم کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان بیان داشت: ایجاد فضای فرهنگی در زمینه ترویج وقف، تأثیری در حوزه‌های مثبت فرهنگی ایجاد می‌کند که موجب باقیات‌الصالحات در جامعه رواج یابد.

وی خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی در جامعه کنونی فرهنگ وقف از جایگاه خوبی برخوردار است، به طوری که شهرستان ملایر در زمینه وقف از عملکرد بسیار مطلوبی دارد.

ایزدی با اشاره به تعامل میراث فرهنگی و اوقاف یادآور شد: با اوقاف و امور خیریه برای حل مشکل بازسازی بقاع متبرکه رایزنی شده و این امر در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان سخنانش افزود:‌ با توجه به اینکه هزینه نگهداری این بقاع بالاست، اما امیدواریم با ایجاد کانال دفع رطوبت مشکل رطوبت امامزاده یحیی را برطرف می‌کنیم، تا مشکل آن حل شود.

انتهای پیام/89003/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول