اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی بوشهر:

مقابله با ناهنجاری‎های اجتماعی در بین نیروهای پلیس از اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: مقابله با با ناهنجاری‏ها و آسیب‎های اجتماعی در بین کارکنان نیروی انتظامی باید به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه قرار گیرد.

مقابله با ناهنجاری‎های اجتماعی در بین نیروهای پلیس از اولویت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام محمد بهشت آیین پیش از ظهر امروز در نشست با روسای پلیس‎های تخصصی استان بوشهر اظهار داشت: توجه اساسی پرسنل به مسائل اخلاقی و اجتماعی مسئله مهم و اساسی امروز در بین نیروهای پلیس است که باید با حساسیت پیگیری شود.

وی افزود: پرسنل کلانتری‎ها و پاسگاه‎ها پیشانی ناجا هستند و عملکرد سایر قسمت‎های پلیس تا حدود زیادی به عملکرد آنها بستگی دارد.

بهشت آیین ادامه داد: در نیروی انتظامی و خانواده‎هایمان باید توجه ویژه‎ای به مسئله تهاجم فرهنگی داشته و بتوانیم از خود، خانواده و جامعه در مقابل این تهاجمات محافظت کنیم.

وی خواستار عزت نفس و تقوا و تزکیه نفس پرسنل نیری انتظامی شد و از زحمات و سخت‌کوشی‌های همه پرسنل تقدیر و تشکر کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر یادآور شد: تلاش ما ارتقاء سطح علمی، آگاهی ، بصیرت، تبادل نظرات چهره به چهره، آموزش کسب اطلاعات از پیشرفت‎های کاری و بررسی تهدیدات‎، آسیب‎ها و فرصت‎های نیروهای پلیس است.

بهشت آیین تاکید کرد: تسریع در انجام ماموریت‏های متنوع و پیشگیری از سلایق کاری، تحول‎گرایی  توجه ویژه به صف و سرانگشتان باید در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرماندهان و کارکنان باید در تعامل درون و برون‎سازمانی مثبت و سازنده، انتقال تجربیات و تشریح و توجیه مسائل اعتقادی، حفاظتی و صیانتی، دانش‎پژوهی، جامعه‎محوری و اتکا بر فناوری اعم از سخت‎افزاری و نرم‎افزاری تلاش و پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

بهشت آیین با برشمردن مولفه‎های توسعه پایدار در کشور یادآور شد: لازمه و اساس توسعه پایدار، امنیت پایدار در کشور است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تشکر از مسئولان استانی در همکاری با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امیدواریم این همکاری و تعامل بیش از پیش افزایش یابد تا بتوان در سایه امنیت به وجود آمده به توسعه پایدار دست پیدا کرد.

انتهای پیام/66007/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول