اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی خبر داد

اتمام عملیات برف‌روبی حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: معاون اماکن متبرکه و امر زائران آستان قدس رضوی گفت: با تلاش خدمتگزاران آستان قدس رضوی، عملیات برف‌روبی صحن‌های حرم مطهر رضوی، ظرف مدت 30 ساعت به پایان رسید.

اتمام عملیات برف‌روبی حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمود ممتاز گفت: با تلاش نیروهای رسمی و افتخاری بارگاه منور امام هشتم (ع)، 45 هزار متر مکعب برف، توسط حدود یک‌هزار و 500 دستگاه‌ انواع ماشین‌های حمل سنگین و غیرسنگین از جمله کامیون و کامیونت و نیسان وانت به خارج از اماکن متبرکه رضوی منتقل شد.

ممتاز افزود: این وسایل نقلیه سنگین توسط سازمان عمران و توسعه حریم حرم مطهر حضرت رضا(ع) و سایر سازمان‌های وابسته به آستان قدس رضوی تأمین شد.

وی تصریح کرد: با فراخوان کلیه نیروها و انجام 30 هزار نفر ساعت فعالیت عملیات برف‌روبی در طی 30 ساعت به اتمام رسید و نماز جماعت ظهر و عصر نیز با مفروش کردن صحن‌های انقلاب اسلامی و آزادی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: به منظور سهولت تردد زائرین و به خصوص افراد سالمند، طی دو روز اخیر بیش از 25 هزارمتر مربع کف‌پوش لاستیکی در مسیر صحن‌ها و بست‌ها پهن شده است تا زائران از طریق آن تردد نمایند.

ممتاز با اشاره به خرید شش دستگاه مینی لودر جدید و نیز بهره‌مندی از 15 دستگاه برف‌روب مجهز، خاطر نشان کرد: در راستای تکریم زائران و ایجاد فضای مطلوب، حرم مطهر رضوی با اتمام عملیات برف‌روبی آماده خدمت رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول