اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات وزارت بهداشت

مرکز درمانی بسترشبانه دشتیاری احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، یک مرکز درمان بستر شبانه 10 تختخوابه در بخش پلان منطقه دشتیاری احداث می‌شود.

مرکز درمانی بسترشبانه دشتیاری احداث می‌شود

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از وزیر بهداشت سوالی در مورد احداث یک مرکز بهداشتی کردم که پنجم دی ماه جاری در کمیسیون بهداشت مجلس توسط حسینعلی شهریاری رئیس این کمیسیون بررسی شد و وزیر بهداشت به همراه معاونان خود برای احداث یک مرکز بهداشتی و درمانی شبانه (درمان بستر) 10 تختخوابه که بعداً توسعه خواهد یافت براساس نیاز با تجهیزات کامل و آمبولانس نو، وعده داد.

وی افزود: وزیر بهداشت دستور مؤکد برای کلنگ‌زنی این مرکز بهداشتی و درمانی در بخش پلان منطقه دشتیاری چابهار داد که کار احداث آن نیز باید آغاز شود.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأمین اعتبار این مرکز از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی پرداخت می‌شود.

جدگال بیان کرد: با توجه به فاصله بسیار زیاد روستاها از مرکز شهر، احداث این مرکز درمانی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به منظور خدمات رسانی به مردم محروم این منطقه بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: همچنین با سازمان ریاست شیلات کشور جلسه‌ای برگزار و در آن برنامه‌ریزی شد که طی ماه‌های آینده، سفری به جنوب استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های چابهار و کنارک برای بررسی مسائل و مشکلات صید و صیادی و رسیدگی به تنگناها و آگاهی از بسترسازی در زمینه توسعه زیرساخت‌های این بخش صورت پذیرد.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در این سفر گفتمان‌هایی در ارتباط با راه اسکله صیادی زرآباد و پارکینگ برای قایق‌های کوچک صیادی کنارک و روشنایی اسکله کنارک بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

جدگال افزود: همچنین مقرر شد طی بررسی انجام شده، در این سفر مشکلات و تنگناها به صورت عملی و عینی صورت پذیرد و مسئولان مربوطه در رفع مشکلات نهایت تلاش و همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام/75001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول