اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

برخی مسئولان برای حفظ پست و مقام آمار غیر واقعی می‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: برخی از مسئولان به خاطر حفظ پست و مقام خود، آمارهای غیر واقعی و دروغ به مردم ارائه می‌دهند.

برخی مسئولان برای حفظ پست و مقام آمار غیر واقعی می‌دهند

کوکب حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: متأسفانه این روزها افزایش نگران کننده آمار طلاق در گچساران در برخی محافل عنوان می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی آمار طلاق در گچساران ادامه داد: من با شنیدن این آمار تعجب نکردم بلکه انتظار آمار بالاتری در این زمینه را داشتم.

مردم طاقت تحریم‌ها را دارند اما طاقت آمار غیرواقعی مسئولان را ندارند

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر دوگنبدان و نماینده شورای شهر گچساران در شورای استان با انتقاد از ارائه برخی آمارهای غیر واقعی توسط بعضی از مسئولان افزود: این آمار نگران‌کننده نتیجه آمارهای غیرواقعی است که بعضی از مسئولان برای نشان دادن جایگاه و عملکرد خود به مردم ارائه می‌دهند.

حاتمی ادامه داد: اگر این آمار و ارقام تکمیل پروژه‌ها و موفقیت‌های طرح‌ها و برنامه‌ها به‌ویژه در زمینه اشتغال یا وام‌های خود اشتغالی درست باشد، گچساران شهری بدون مشکل و کمبود و شهر آرزوها خواهد بود.

وی تأکید کرد: در صورتی که این حرف‌ها و آمارها که توسط بعضی آقایان در محافل و مجالس مختلف ارائه می‌شود، درست باشد که امروز دیگر نباید در جامعه شخص بیکار، فقیر و نیازمند داشته باشیم، پدیده ناهنجار اعتیاد نیز نباید این‌گونه پررنگ باشد.

نماینده شورای شهر گچساران در شورای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ما مسلمان بوده و نظام اسلامی را دوست دارند و به خاطر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر برخی بی‌عدالتی‌ها سکوت می‌کنند.

حاتمی یادآور شد: من شخصی را می‌شناسم که 15 سال کارت بیکاری دارد، آیا پس از 15 سال هنوز نوبت او نشده است که شاغل شود.

وی متذکر شد: مردم ما همه چیز را می‌دانند آنها طاقت تحریم‌های سخت دشمن را دارند اما طاقت شنیدن دروغ برخی از مسئولان را ندارند.

عضو شورای شهر دوگنبدان ادامه داد: اگر امروز نتیجه آمار غیر واقعی و دروغ‌های بعضی مسئولان سبب بالا رفتن آمار طلاق در جامعه شده است، فردا سبب بالا رفتن آمار ناهنجاری بدتر از طلاق خواهد شد.

وی تأکید کرد: از استاندار خواستار نگاه ویژه‌ای به انتخاب بعضی از مدیران و رؤسا هستم.

انتهای‌پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول