اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی:

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی در ارومیه آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی با عنوان بصیرت عاشورایی در ارومیه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی در ارومیه آغاز به کار کرد

منوچهر زادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی با هدف آشکارسازی نقش مؤثر مردم در خلق این حماسه و تبیین فرهنگ عاشورایی، نمایشگاه گروهی عکس عاشورا با عنوان بصیرت عاشورایی در محل گالری نمایشگاه انجمن سینمایی جوان ارومیه برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه فوق آثار عکاسان دفتر سینمای جوانان ارومیه است که 30 قطعه از عکاسان جوان ارومیه در سایزهای 70 در 50 است که مربوط به تصاویری از آیین‌های عاشورایی مناطق مختلف ایران است که به نمایش گذاشته شده است.

زادعلی افزود: این نمایشگاه از صبح امروز تا 20 دی ماه در محل گالری نمایشگاهی انجمن سینمای جوان ارومیه واقع در خیابان کاشانی، داخل پارک ملت ارومیه برپا شده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌غربی متذکر شد: بصیرت ملت ایران اسلامی و پیروی از ولایت‌فقیه همواره نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را نقشه بر آب کرده است.

این مسئول اذعان داشت: حماسه 9 دی روزی به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی است که امت مسلمان ایران با حضور پرشور خود در صحنه ولایت‌مداری خود را اثبات کرده و نشان دادند کسانی که از مسیر امامت و ولایت خارج شدند به عاقبت فتنه‌گران دچار می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول