اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی مطرح کرد

جزئیات نامه‌های بدون سلام و والسلام خواص بی‌بصیرت به رهبری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جزئیات نامه‌های بدون سلام و والسلام خواص بی‌بصیرت به رهبر معظم انقلاب را تشریح کرد.

جزئیات نامه‌های بدون سلام و والسلام خواص بی‌بصیرت به رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام حمید رسایی صبح امروز در همایش حماسه 9 دی در جمع مردم و مسئولان بوشهر اظهار داشت: با حماسه 9 دی انقلاب بیمه و فتنه‌گران محاکمه شدند و مردم سران فتنه را از نظام خارج کردند.

وی افزود: فتنه تمام نشده و فتنه‌گران که قبلا با رمز تقلب در انتخابات وارد عمل شده بودند اکنون با رمز جدید یعنی انتخابات آزاد می‌خواهند فتنه‌انگیزی کنند.

رسایی اضافه کرد: برخی از خواص در جریان فتنه استعفا دادند برای اینکه جامعه را به آشوب بکشند اما بعد از مدتی استعفای خود را پس گرفتند و نامه بدون سلام و والسلام به رهبری نوشتند و به آن هم افتخار می‌کنند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آن نامه خواص به رهبری گفتند «دود آتش خشم احزاب و برخی مردم را می‌بینیم» منظورشان این بود که اگر انتخابات به نفع ما نباشد خیابان‌ها را به آتش می‌کشیم و این کار را کردند.

وی گفت: در روز انتخابات نیز همسر کاندیدای فتنه اعلام می‌کند اگر موسوی رای نیاورد مردم به خیابان‌ها بیایند و این موضوع در تمام شبکه‌های اجتماعی پخش شد.

رسایی گفت: بعد از این اتفاق بود که ابتدا چند بانک و سطل زباله را آتش زدند و روی بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند و فکر می‌کردند هر الله‌اکبری نتیجه می‌دهد.

روایت رسایی از نامه بدون سلام و والسلام دوم به رهبری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اخیرا برخی عنوان کردند نظام تعادل ندارد و برای رسیدن به تعادل باید انتخابات شفاف برگزار شود.

رسایی گفت: این مسائل مطرح شده از برخی عناصر بی‌بصیرت یعنی نامه سلام و بدون والسلام دوم اما اعلام می‌کنیم 9 دی یعنی اینکه اگر بازهم فتنه کنید بازهم تودهنی می‌خورید.

وی اضافه کرد: خواصی که در نوشتن نامه بدون سلام و والسلام دستی داشتند وقتی خطیب نماز جمعه شدند بسیاری از رسانه‌های بیگانه قرار گذاشتند نماز جمعه را پوشش دهند در حالی که در 30 سال گذشته نماز جمعه ما را کوبیده بودند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جریان این خطبه‌ها برای نخستین‌بار دخترک و پسرک‌ها دست به دست هم با کفش و هل هله کردن وارد نماز جمعه شدند.

23 شهید بسیجی در زمان فتنه به فراموشی سپرده شدند

رسایی افزود: در جریان فتنه 88 ، 23 بسیجی شهید شدند اما در این چند ساله اینقدر روی کشته‌های جریان فتنه تبلیغ شده که همه این شهدای بسیجی را فراموش کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با این اقدام فتنه‌گران، یادی از 23 شهید بسیجی فتنه نمی‌شود و باید این موضوع را مورد توجه داشته باشیم.

وی گفت: جریان فتنه کار را به جایی رساند که رقاصه‌های دولت طاغوت هم شال سبز به گردنشان انداختند و کار به رجوی، ربع پهلوی و اوباما هم رسید.

رسایی اظهار داشت: فتنه‌گران در روز قدس شعارهایی همچون «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دادند که تبلیغات این شعارها در رادیو اسرائیل مطرح شده بود.

سخنرانی خاتمی یک روز پس از حادثه عاشورای 88

وی در ادامه یادآور شد: یک روز قبل از حادثه عاشورای 88، خاتمی در حسینیه جماران سخنرانی داشت و برنامه‌ریزی کرده بودند همه را به صحنه بیاورند و در تشییع منتظری هم شعار داده بودند وعده ما روز عاشورا است.

رسایی گفت: بعد از این حادثه بود که موسوی اعلام کرد مردمی که در حادثه عاشورا به خیابان آمدند مردمی خداجو بودند.

نماینده تهران تاکید کرد: 9 دی سیلی محکم به همه آن‌هایی بود که به سمت مهم‌ترین رکن امام یعنی ولایت و رهبری دست درازی کردند، 9 دی محاکمه خیابانی سران و رقاصان فتنه در خیابان‌های ایران بود.

برخی از حماسه 9 دی بدشان می‌آید

رسایی با بیان اینکه برخی از حماسه 9 دی بدشان می‌آید، گفت: یوم‌الله 9 دی تدبیر رهبری بود و نباید در مورد این روز کلی ‌گویی کنیم باید بگوئیم مردم علیه چه کسانی شعار دادند و علیه چه کسانی شعار مرگ سردادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های مذهبی و معنوی کشور پاکستان هم اشاره کرد و گفت: در تلویزیون تصویر درستی از پاکستان نمی‌بینیم پاکستان کشوری است که در آن یادواره شهید همت برگزار می‌شود به همین خاطر این کشور یک گنج است.

مردم در 9 دی به نقطه جوش رسیدند

رسایی با بیان اینکه مردم در 9 دی به نقطه جوش رسیدند، گفت: این روزی بود که مردم از اقدامات و عملکرد فتنه‌گران به نقطه 100 درصد عصبانیت رسیدند.

وی گفت: برخی خواص در خطبه‌ها، دیدارها، مصاحبه‌های خود در مورد انتخابات شبهه انداختند و هدفشان جز رهبری نبود اما اینقدر سکوتشان برجسته بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند أین عمار.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این اتفاقات و هتک حرمت عاشورا کم‌کم جمع شد و به جایی رسید که مردم کاسه صبرشان لبریز و علیه فتنه در 9 دی قیام کردند.

رسایی گفت: در ادامه نیز روشنگری‌های رهبری، رسانه‌ها، پیام سینه به سینه مردم در محافل مختلف موجب شد تا شبهات در مورد تقلب در انتخابات کم شود.

انتهای پیام/66006/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول