اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح:

تطهیر فتنه‌گران توطئه‌ای خنثی شده است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح گفت: تطهیر فتنه‌گران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توطئه جدید فتنه‌گران است که خنثی شده و ناکارآمد به نظر می‌رسد.

تطهیر فتنه‌گران توطئه‌ای خنثی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مرتضی مداح پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار داشت: سران فتنه 88 و اصحاب آنها به فکر بازسازی فتنه و اثرگذاری بر مناسبات داخلی و خارجی کشورمان هستند و به همین منظور تلاش می‌کنند هیچ فرصتی را از دست ندهند.

وی گفت: موضع جدید آنها با هدف تطهیر فتنه‌گران به منظور ورود به انتخابات آتی ریاست‌ جمهوری یا بازگشت عناصر کلیدی فتنه از خارج کشور، مواضعی است که نمی‌توان به آن خوش‌بین بود.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با اشاره به روند تاریخی فتنه‌‌های شکل گرفته علیه مسلمانان از دوران نبی مکرم اسلام تاکنون گفت: فتنه 88 رویدادی متفاوت‌تر از رخدادهای تاریخی این کشور است که عده‌ای ناجوانمردانه سعی کردند بین مردم و نظام گسست ایجاد کرده و آنها را در تقابل همدیگر قرار دهند.

وی افزود: طی تاریخ روزهای بزرگ و سرنوشت‌ساز از هجرت پیامبر (ص) گرفته تا 22 بهمن روز پیروزی انقلاب و حماسه‌های خلق شده در دوران دفاع مقدس نیز کم نیست به طوری که ما روز فتح خیبر، شکستن احزاب در جنگ نابرابر و یوم الغدیر و روز عاشورا را سراغ داریم که به حیات طیبه اسلام روحی دوباره بخشیدند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح از عاشورا به عنوان تجدید حیات اسلام یاد کرد و افزود: بعد از سپری شدن دوران حیاتی دفاع از کیان اسلام در عصر معاصر نیز شاهد رخدادهایی همچون 15 خرداد، 17 شهریور و 22 بهمن هستیم که اسلام و حیات طیبه آن روح و جلایی دوباره پیدا کرد.

وی بیان داشت: 12 فروردین در تثبیت انقلاب اسلامی و روز قدس در انتقال پیام انقلاب اسلامی از روزهای ماندگاری است که منجر به بیداری اسلامی شده و امروز جبهه استکبار را به لرزه در انداخته است.

مداح ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز با درایت و رهبری امام راحل شاهد خلق حماسه‌هایی همچون شکستن حصر آبادان، فتح خرمشهر و عظمت شهدایی چون فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا بودیم که با خون خود در کسوت رزمندگان اسلام و بسیجیان فداکار از این مرز و بوم دفاع کردند.

خودزنی فتنه‌گران برای ریاست بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ نظام را از اوجب واجبات توصیف کرد و گفت: اگر در دوران حضرت علی (ع) در کمتر از پنج سال حاکمیت آن حضرت سه جنگ جمل، صفین و نهروان رخ داد و بسیاری از بیعت‌شکنان و افراد کم ظرفیت و ظاهربین زمینه ناکامی مسلمانان را به وجود آوردند در عصر معاصر نیز عده‌ای غافل و ستیزه‌جو سعی کردند با فتنه‌های مختلف این انقلاب و نظام را بی‌آبرو کنند.

مداح ادامه داد: همیشه چنین فتنه‌گرانی بر اساس هوا و هوس نتوانستند در همراهی مومنان و مسلمانان به وظیفه سنگین خود درست و شایسته عمل کنند و وجود چنین خناثانی سبب شده تا امام علی (ع) تنها بماند، امام حسن (ع) معاویه را عزل نکند و امام حسین (ع) نیز در جنگ حق علیه باطل بی یاور و مظلوم بماند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با بیان اینکه در کشور ما انتخابات بر اساس مردم‌سالاری دینی و کسب آرای بالا از سوی مردم جایگاهی بی‌بدیل دارد، افزود: در قانون اساسی ما برای تمامی انتخابات ابزارهای قانونی تعریف شده و هیچکس حق ندارد خارج از قانون به حرکت و حماقتی بی‌سرانجام دست بزند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه از دولت‌ها حمایت کردند و سعی نداشتند چوب لای چرخ مسئولان بگذارند.

مداح گفت: در انتخابات 88 نیز قبل از اعلام آرا عده‌ای به اصطلاح جر زنی کرده و با نامه‌نگاری‌های مختلف سعی کردند سلامت انتخابات را زیر سئوال ببرند تا شاید بتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.

انتهای پیام/62001/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول