اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در بیانیه‌ای اعلام کرد

حماسه 9 دی فصل‌الخطاب شکست دشمنان و فتنه گران بود/ 9 دی نمایشگاه غیرت ایرانیان

خبرگزاری فارس: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار در بیانیه‌ای اعلام کرد، حرکت خودخوش و همگانی مردم عزیزمان در 9 دی ماه 88 شاخصه‌های ماندگار و متمایزی از دیگر حماسه‌های ملی و اسلامی در تاریخ کشور عزیزمان دارد.

حماسه 9 دی فصل‌الخطاب شکست دشمنان و فتنه گران بود/ 9 دی نمایشگاه غیرت ایرانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده آمده است: بصیرت و غیرت دینی مردم در مقابله با فتنه‌گران روز عزاداری امام حسین (ع) که آمده بودند، تا عزیزترین سرمایه مردم، یعنی دین و باورهای دینی آنها به ویژه عاشورا را بگیرند و کار انقلاب و نظام اسلامی را به پایان برسانند، مثال‌زدنی بود.

در این بیانیه آمده است: حضور مردم یکی از مهم‌ترین عواملی بود که در خنثی‌سازی طرح شیطانی دشمنان داخلی و خارجی نظام در روزهای غبارآلود فتنه نقش داشت، حضوری مبتنی بر ایمان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی عزیزمان که واکنش به چالشی‌ترین کنش دشمنان خارجی به عنوان کارگردان اصلی فتنه 88 به همراه ایادی داخلی با تمام قوا که به صورت بی‌سابقه به میدان مبارزه با نظام اسلامی آمده بودند تا انقلاب اسلامی را به چالش کشانند و در نهایت براندازند.

در ادامه بیانیه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار آمده است: یاس مطلق دشمنان از دیگر شاخصه‌های این حماسه است که پس از 9 دی روند توطئه خارجی کُند نشد، اما امید دشمن به کار در جغرافیای ایران و امید به کارایی عوامل فتنه از بین رفت و حرکت به سمت اقدامات خارجی نظیر تحریم و قطعنامه و دسته‌بندی‌های بین‌المللی پیش رفت.

در این بیانیه با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی 1388 نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی در برابر بی سابقه‌ترین شیطنت دشمنان انقلاب بود، آمده است: ورود فتنه‌گران به حریم عاشورا نمود این سرمایه‌گذاری کلان برای مقابله با اسلام و مردم شریف ایران بود و به فرموده مقام عظمای ولایت در روح دیانت حاکم بر مردم عامل شکل‌گیری 9 دی بود که البته در شکل‌گیری انقلاب اسلامی موثر واقع شد و سپس در روزهای تاریخی پس از انقلاب به ویژه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به وجود آورد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه پیوند دیانت با مردم یا وحدت ملت با ولایت در روز 9 دی که در اثر بیداری و بصیرت عاشورایی شکل گرفت، می‌تواند منشاء تحولات و دگرگونی‌های بزرگ باشد، آمده است: جا دارد در سومین سالگرد این حماسه تاریخی با شناخت عمیق آنهایی که 8 ماه فتنه را به کشور تحمیل کردند و با شناخت عواملی که نقاب از چهره تجدیدنظر طلبان که در دوران حاکمیت دوم خرداد و نفاق جدید نامیده می‌شوند، برداشت و با بصیرت‌افزایی و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه و بروز حوادث این گونه در کشور عزیزمان به ویژه در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی کشورمان در داخل و خارج مرزها است، جلوگیری کنیم.

در این بیانیه با اشاره به اینکه سه سال از واقعه عظیم و تاریخی حماسه 9 دی می‌گذرد و نباید جنایاتی را که فتنه گران و ضد انقلاب انجام دادند به فراموشی سپرد، آمده است: شهدا و جانبازان مقابله با فتنه‌گران از جمله غلام کبیری نخستین شهید این جریان و شهیدان میثم مقبولی، حسام ذوالعلی، محمدحسین فیضی، حسام حنیفه، مسعود خسروی، داوود صدری، مصطفی غنیان، صانع ژاله و سرور برومند و... شهیدانی هستند که به دست این جنایتکاران به شهادت رسیده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار که اعضای آن همگی از یادگاران شهدای عزیزمان است و در دوران فتنه 88 از جمله مجموعه‌های فرهنگی بود که در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و حفظ از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان، همیشه در صحنه بوده و با نصب‌العین قرار دادن راه پدران خویش همیشه در صحنه‌های مختلف همچون مردم عزیزمان تا آخرین قطره خون خویش ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول