اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

سران فتنه مقابل خواست ملت ایستادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: سران فتنه برای رسیدن به مقام زودگذر دنیایی هرکاری کردند و حتی مقابل خواست ملت نیز قدم علم کردند.

سران فتنه مقابل خواست ملت ایستادند

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سران فتنه برای رسیدن به سمت‌های زودگذر دنیوی هرکاری که از دستشان عمل می‌آمد، انجام دادند و به این دلیل مردود بین مردم و نظام هستند.

وی با اشاره به برخی اشتباهات سران فتنه گفت: سران فتنه حتی حاضر نشدند از بهائی‌ها و منافقان مرزبندی کنند و همیشه با سکوتی معنادار تلاش کردند که مسیر اذهان عمومی را منحرف کنند ولی در این باره ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جوانان هدف اصلی استکبار جهانی هستند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی جوانان هدف اصلی هستند و به این دلیل باید بکوشند تا مانند سران فتنه بی‌بصیرت نباشند.

حاجتی با اشاره به اینکه باید 9 دی را تحلیل کرد، خاطر نشان کرد: باید تحلیل کرد که چرا این اتفاقات افتاد و این حماسه باید بارها بازخوانی شود تا ماندگار شود.

وی تاکید کرد: برخی از سران فتنه مقابل رهبری معظم انقلاب ایستادند و به این دلیل مرتکب گناهی نابخشودنی شدند و باید در اسرع وقت از این گناه بزرگ توبه کنند.

امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: روز 9 دی روز بصیرت و حمایت جدی از رهبری و ولایت فقیه است و به این دلیل باید کوشید تا این روز در تاریخ معاصر ماندگار شود.

وی تاکید کرد: ملت ایران با هوشیاری مثال‌زدنی در صحنه حضور پیدا کرد و پاسخ هتک حرمت‌های روز عاشورای فتنه‌گران را داد تا ثابت کند در مسیر انقلاب هیچ کس نمی‌تواند خلل ایجاد کند.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول