اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد قم:

برخی‌ فتنه‌گران توهم بازگشت به صحنه سیاسی را در سر می‌پرورانند

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی را گرامی داشت.

برخی‌ فتنه‌گران توهم بازگشت به صحنه سیاسی را در سر می‌پرورانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم آمده است: یادآوری واقعه عظیم 9 دی ماه 88 بیانگر بصیرت بالا و بی‌نظیر ملت عاشورایی و ولایت‌مدار ایران اسلامی است. شاید کسی باور نمی‌کرد که مردم ایران با هر نوع فکر، سلیقه و پوشش بعد از هشت ماه مجاهدت در برابر هجمه بی‌وقفه و همه‌جانبه رسانه‌های بیگانه و دولتمردان خودفروخته ایشان و صرف هزینه‌های کلان توسط سران عرب ملت همیشه بیدار ایران اسلامی بتواند در برابر آن ایستادگی کند و آن واقعه عظیم را به رخ جهانیان بکشد. شاید بتوان سال 88 را به عنوان سال بیمه نظام جمهوری اسلامی ایران با تلاش مردم فهیم و ولایت‌مدار دانست که ابتدا با مشارکت 85 درصدی در انتخابات و سپس با حضور در راهپیمایی 9 دی رقم خورد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تحلیل و بررسی موشکافانه حوادث و حواشی انتخابات دهم ریاست جمهوری از سال 84 تا 9 دی 88 نشان می‌دهد که نظام سلطه و در رأس آن لابی صهیونیسم برای دستیابی به هدف شوم خود یعنی فروپاشی نظام جمهوری اسلامی تمام ذخایر فکری، راهبردی و مادی خود را با هم سویی مخالفان و معاندان خارج‌نشین به کار گرفت اما این امکانات در برابر اراده، عظمت، عزت عمل و گفتار امام خامنه‌ای در معجزه الهی 9 دی شکست بزرگی را متحمل شد.

در این بیانیه آمده است: واقعه 9 دی را باید به عنوان معجزه‌ای در اثبات الهی بودن نظام ولایت فقیه برای جهانیان دانست که نشان داد در یک جامعه سالم و مقاوم علاوه بر ارتباط مادی و معمول میان حاکمان و مردم، باید مردم با مسئولان و والیان خود رابطه معنوی و علقه ایمانی داشته باشند تا بتوانند در مقابل تهدیدات و خطرات سر بلند بیرون آیند.

در این بیانیه تصریح شده است: فتنه 88 اگر در دل خود حوادث تلخ و ناگواری را به همراه داشت اما به حول و قوه الهی به زمینه‌ای برای برملا شدن نوع تفکر و اندیشه دگر اندیشانی شد که سال‌ها برخی از پایگاه‌های اجرایی و علمی کشور را محصور کرده بودند. در این فتنه گروهی که در دوران‌های متمادی چهره‌ای موجه از خود نشان می‌دادند و بیم آن می‌رفت که بعدها سکان‌های مختلف این نظام را در اختیار گیرند چنان رسوا شده و چهره اصلی آنها همچون سران فتنه (خاتمی، کروبی و موسوی) نمایان شد که تمام برنامه‌های آنها برای سال‌های آتی ابتر شده و اجرایی نشود. اما جای تعجب و سئوال است که چرا این طیف به پشتوانه برخی افراد و برخلاف باور مردم هنوز توهم بازگشت به جریان و صحنه سیاسی کشور و انقلاب را در سر می‌پرورانند.

در این بیانیه اضافه شده است: باید همواره تلاش کنیم جامعه اسلامی فراموش نکند که در فتنه 88 فتنه‌گران از اصلی‌ترین شعار انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اسلامیت آن را حذف کردند. آنها در روز قدس علاوه بر روزه‌خواری در مقابل آرمانی‌ترین آرزوی امام راحل شعار «نه غزه، نه لبنان» را فریاد زدند و خود را پشیمان از شعار مرگ بر اسرائیل معرفی کردند. یاران فتنه تمام کینه و نفرت خود را در یک جمله خلاصه کرده و اصل اصیل ولایت فقیه را هدف شعار‌های خود قرار دادند اما ملت بصیر ایران اسلامی با اقدام به هنگام و سنجیده خود به حمایت از این اصل برخاستند و بانگ لبیک یا حسین را سر دادند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن دعوت از تمام مردم عزیز و بیدار ایران اسلامی در تجمعات یوم الله نهم دی‌ماه بر خود واجب می‌داند که این اقدام ملت ایران را ارج نهاده و در برابر عزت و عظمت مثال زدنی ایشان سر تعظیم فرود آورد. دانشجویان متعهد این دانشگاه این وظیفه را بر خود می‌بینند که با حرکت زیر پرچم ولایت همواره نسبت به شفاف‌سازی و تلاش برای بالا بردن بصیرت و بینش دینی و سیاسی جامعه دانشگاهی تلاش کنند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول