اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو قرارگاه عملیاتی عمار:

نقش و جایگاه خواص در فتنه 88 بررسی شود

خبرگزاری فارس: عضو قرارگاه عملیاتی عمار گفت: در فتنه 1388 باید نقش و جایگاه خواص مورد بررسی قرار گیرد.

نقش و جایگاه خواص در فتنه 88 بررسی شود

سردار سعید قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای فتنه اظهار داشت: در فتنه 1388 باید نقش و جایگاه خواص مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان ما همیشه در صحنه هستند و وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند، افزود: اگر خواص زودتر تصمیم می‌گرفتند و تکلیف جوانان عزیز را مشخص می‌کردند فتنه هشت ماه به طول نمی‌انجامید.

این فعال فرهنگی کلافه خواندن خواص و بی‌بصیرتی خواص در فتنه 1388 را یکی از مهمترین عوامل به طول انجامیدن این انحرافات عنوان کرد.

قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر دلایل اعلام نشدن اسامی شهدای هشت ماه دفاع مقدس سال 1388 نیز گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خیلی محافظه‌کار هستند.

وی ادامه داد: اگر جرات داشتند خط و مرز خود را مشخص می‌کردند و پشت سر ولایت می‌ایستادند، آن موقع جسارت آن را نیز پیدا می‌کردند که آمار شهدای دوران فتنه را به مردم اعلام کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار تصریح کرد: هم‌اکنون برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها به نام فتنه‌گران نامگذاری شده ولی مسئولان بنیاد شهید جرات این را ندارند که نام شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای معابر انتخاب کنند.

*نقش جوانان در خلق حماسه 9 دی

همچنین نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نقش در خلق حماسه 9 دی را جوانان ایفا کردند و خواص هم به دنبال آن‌ها وارد صحنه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان در حاشیه سفر به خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: غیرت جوانان بود که حماسه 9 دی را در سراسر ایران به‌وجود آورد.

وی حضور جوانان در صحنه را باعث ایجاد نشاط جدیدی در سطح کشور دانست و افزود: دشمن هم بعد از دیدن این روح حماسی و شجاعت جوانان بود که ناامید شد و توطئه‌ها کمتر شد.

این نماینده مجلس گفت: پیرمردها و میانسالان هم به دنبال حضور پرشور جوانان وارد صحنه شدند زیرا روح حماسه در کل ایران دمیده شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی در مورد تحولات سوریه نیز گفت: ایران در سوریه موفقیت کامل به دست خواهد آورد.

انتهای پیام/72004/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول