اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه جویان بود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: حماسه 9 دی تا ابد مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه جویان داخلی و خارجی خواهد بود.

حماسه 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه جویان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان صبح امروز در مراسم ویژه گرامیداشت نهم دی‌ماه در این شهر، اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه نشان داد که مردم اصل انقلاب اسلامی را با اصل ولایت فقیه ممزوج می‌دانند و توهین به نمادهای عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز نمی‌پذیرند.

این مسئول افزود: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی با بصیرت و شناخت حماسه 9 دی را به وجود آوردند و این حماسه تا ابد مشت محکمی بر دهان استکبار و فتنه جویان داخلی و خارجی خواهد بود.

الهیان با بیان اینکه شعارهای نهم دی، شعارهای همیشگی و کلیشه‌ای نبود، اضافه کرد: شعارهای جدیدی که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا و انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن افزود: همانگونه که در زمان حضرت علی(ع)، حضرت ملاک و شاخص تشخیص حق از باطل بود در این زمان هم وجود و تشخیص مقام معظم رهبری ملاک تشخیص حق از باطل است و باید سعی کنیم پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت کنیم تا خط امام و اسلام را گم نکنیم.

وی با اشاره به جریانات پیش آمده در سال 88، گفت: فتنه یعنی اینکه شرایط حق و باطل به صورتی مشتبه شود که تشخیص آن مشکل باشد و فقط افرادی که بصیرت دارند می‌توانند در این شرایط حق را بشناسند آن هم استفاده از شاخص ولایت است.

الهیان تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که هرگاه پای دفاع از اسلام، خط ولایت فقیه و کیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

این مسئول تأکید کرد: این مردم اثبات کرده‌اند که در راه حفظ آرمان‌ها و اعتقادات خویش که برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) است هرگز با کسی مصالحه و معامله نخواهند کرد و حاضرند تا جان خویش را برای این آرمان‌ها نثار کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن اذعان داشت: نهم دی ماه خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم جاری و انقلاب اسلامی را از گزند بسیاری از خطرات مصون کرد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول