اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای سازمان صدا و سیما:

روشنگری‌های رسانه ملی در فتنه 88 مردم را هوشیار کرد

خبرگزاری فارس: معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: رسانه ملی با توجه به رسالتی که بر دوش دارد تحت فرمان ولایت فقیه با روشنگری‌های خود مردم را در جریان فتنه سال 88 قرار داد و باعث بیداری و هوشیاری بیشتر آنان شد.

روشنگری‌های رسانه ملی در فتنه 88 مردم را هوشیار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین صوفی صبح امروز در جلسه شورای معاونان صدا و سیمای مرکز گلستان اظهار داشت: مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی با شناخت درستی که از نظام داشتند و تحت تاثیر روشنگری‌های رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما و درک درستی که از موقعیت نظام داشتند به خوبی احساس خطر کردند و برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد صحنه گذاشتند و الحمدلله نتیجه که به دست آمد دشمنان اسلام و نظام را ناامید و نقشه‌های آنهایی که با اخبار کذب و دروغ سعی در گمراه کردن مردم داشتند را نقشه برآب کرد.  

وظیفه رسانه ملی برای برآورده کردن خواسته‌های منطقی مردم

  وی خاطرنشان کرد: دشمنان همچنان درصدد تخریب نظام هستند و از هر وسیله‌ای به منظور چالش کشاندن این نظام استفاده می‌کنند و این طرح و برنامه‌های شوم و شیطانی وظیفه همه ما را در رسانه ملی بیشتر می‌کند، لذا انتظار داریم مدیران، تهیه‌کنندگان و سایر همکاران توانمند ما در رسانه ملی برای برآورده کردن خواسته‌های منطقی مردم و ساختن برنامه‌های با کیفیت و پر محتوا حرکت کنند و رسالتی که بر دوش دارند را در این محیط فرهنگی به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن انجام دهند.  

در راه دفاع از ارزش‌ها از هیچ کس و هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم  

صوفی اضافه کرد: پیام ما به جهانیان این است، ما با تمام توانی که داریم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی ایستادگی خواهیم کرد و پیرو ولایت فقیه و خط مشی که امام خمینی (ره) و شهدا برای ما ترسیم کردند در مسیر سازندگی کشور در حرکت خواهیم بود و در این راه از هیچ کس و هیچ تهدیدی نمی‌ترسیم.

اضافه می‌شود بعد از این جلسه معاون صدای رسانه ملی به همراه علی‌صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای گلستان، ابولحسن شیرمحمدی قائم مقام و معاونان این مرکز با بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز گلستان ضمن گفت‌وگو با عوامل برنامه‌ساز در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول