اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

دشمنان در فتنه رکن انقلاب را هدف گرفتند

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: در فتنه سال 88 دشمنان رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت را هدف قرار داده بودند و نهم دی روز تجدید پیمان مردم با ولایت است.

دشمنان در فتنه رکن انقلاب را هدف گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی مطلق در جلسه بررسی مسائل و مشکلات باغ بهشت همدان با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: نهم دی ماه نباید فراموش شود و هر سال پر رنگ‌تر از قبل باید به آن توجه شود.

وی افزود: دشمنان در فتنه سال 88 برای براندازی نظام مقدس اسلامی نقشه‌های شیطانی کشیده و ولایت را هدف قرار داده بودند که با بصیرت و هوشیاری مردم همیشه در صحنه نقشه‌های آنها خنثی شد.

فرماندار همدان در ادامه در خصوص ساماندهی سایت جدید باغ بهشت همدان گفت: با نگاهی به تحولات باغ بهشت طی پنج سال گذشته روشن می‌شود که در این مدت پیشرفت‌های خوبی اتفاق افتاده و فازهای جدید توسط مدیریت آرامستان نشانگر فعالیت مناسب آن است.

وی در خصوص هزینه‌های که برای دفن در آرامستان صرف می‌شود، ادامه داد: افرادی که تمکن مالی ندارند لازم است با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان دفن شوند و طرح جامع سایت جدید با در نظر گرفتن سایت اداری آماده شود.

قهرمانی‌مطلق در ادامه با اشاره به ایجاد کمربند فضای سبز در باغ بهشت یاد آور شد: ایجاد چندین پارکینگ برای دسترسی آسان مراجعین، ساخت ورودی در شأن آرامستان، ساماندهی معدن باغ بهشت، مشکل صنوف آلاینده و مزاحم در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: لازم است بازار آهن و سنگ با وسعت 20 هکتار سال آینده راه اندازی شود، و مغازه‌ها احیا شود تا سنگ‌فروشان از ورودی شهر به مکان جدید منتقل شوند و با توجه به برگزاری مراسم‌های مختلف در حسینیه باغ بهشت دولت تاکنون 2 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه کرده است.

در ادامه این جلسه شهردار منطقه 3 همدان با اشاره به اینکه در بلوار آیت‌الله موسوی برای اصلاح مسیر دور برگردان ایجاد می‌شود، گفت: در اراضی باغات مزدقینه دیوارهای پیش ساخته نصب می‌شود و پارکینگ کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی در مسیر ملایر آماده شده و مسیرهای تهران و کرمانشاه به زودی آماده خواهد شد.

مرتضی حضرت‌زاده ادامه داد: مشاغل مزاحم باغ بهشت تا پایان بهمن ماه سال جاری جمع آوری و به مکان جدید منتقل می‌شوند، برای ساخت ورودی و خروجی با کمک مشاور و نظر کارشناسی احداث می‌شود.

همچنین در این نشست رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به جابجایی کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی مسیر ملایر گفت: پلیس برای جابجایی کامیون‌ها مشکلی ندارد و باید مسیر دسترسی به پارکینگ آزاد شهر که دو کیلومتر است اصلاح و آسفالت‌ریزی شود.

علی فکری اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای نصب یک تابلو در خصوص مشخص کردن محدوده ورود کامیون عاجز است و شهرداری چنین اجازه‌ای نمی‌دهد.

وی در پایان سخنان خود افزود: در چند روز گذشته تعداد 32 کامیون در داخل شهر و شهرک‌ها اعمال قانون و برخورد شده است.

در پایان این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه بررسی وضعیت صنوف آلاینده از دور دوم سفر هیئت دولت آغاز شده گفت: صنوف مزاحم در ورودی شهر از سمت ملایر و میدان امام حسین(ع) چهره شهر را زشت کرده و باید این مشاغل را ساماندهی کرد.

محمدمهدی فرشچی‌موحد در خصوص سنگ فروشان اطراف باغ بهشت اظهار داشت: علت اینکه آنها تاکنون ساماندهی و به بازار جدید منتقل نشده‌اند مستاجر بودن آنهاست و شهرداری با مستاجرین قرارداد عقد نمی‌کند و این موضوع را باید بررسی کرد.

وی پایان گفت: اگر شهرداری با مستاجرین قرارداد امضا کند آنها به بازار جدید منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/2499/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول