اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش عالی ملاصدرای رامسر:

فتنه 88 نمادی از سرمایه‌گذاری فرهنگی استکبار بود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش عالی ملاصدرای رامسر، فتنه 88 را نمادی شفاف از سرمایه‌گذاری فرهنگی استکبار برای به زانو درآوردن نظام اسلامی ایران دانست.

فتنه 88 نمادی از سرمایه‌گذاری فرهنگی استکبار بود

یوسف هاشمی‌رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر با اشاره به خلق حماسه 9 دی توسط ملت ایران گفت: به تجربه ثابت شده است که هر وقت مردم با توکل به خدا و اعتقاد راسخ در میدان حاضر شوند، حماسه‌ای می‌آفرینند که در تاریخ بی‌نظیر است.

وی افزود: فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه‌گذاری فرهنگی استکبار برای به زانو درآوردن نظام اسلامی بود که مردم ایران، افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و عزت و استقلال و بصیرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

وی اظهار داشت: نهم دی ماه نشان‌دهنده بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت و نمایش تفکر انقلابی مردم بود که نشان دادند که هر کس با اصول انقلاب مخالفت کند، چهره واقعی او توسط مردم نشان داده می‌شود.

رئیس دانشکده ملاصدرای رامسر افزود: حماسه 9 دی با حمایت مردم با بصیرت و انقلابی بار دیگر تمام کینه و بغض‌های عوامل داخلی و خارجی که از انتخابات دهم ریاست جمهوری در دل داشته و با برنامه‌ریزی وارد صحنه شدند را باطل و نشان داد که هر کسی در هر پست و مقامی در برابر دین و ولایت بایستد با مردم روبرو می‌شود.

این مسئول از موفقیت‌های انقلاب اسلامی و رمز پیروزی و پایداری آن، به وحدت و انسجام مردم اشاره کرد و گفت: ملت ایران در روز 9 دی بار دیگر این وحدت و یگانگی را به نمایش گذاشتند.

هاشمی افزود: مردم با حضور غرورانگیز در نهم دی به خواص نشان دادند که بیدار باشید تا مال و مقام و دنیا شما را از مسیر اصلی انقلاب و شهدا جدا کند.

انتهای پیام/86024/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول