اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

9 دی چهره مزورانه استکبار را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: حماسه 9 دی اعتماد مردم به نظام و در مقابل چهره مزورانه دشمنان در حمایت از معاندان این نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

9 دی چهره مزورانه استکبار را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: همه ملت در 9 دی یک‌صدا، همدل و بدون وابستگی به گروه‌ها و احزاب دیگر به میدان آمدند تا در فضایی که حق بر باطل غلبه کرده بود دینداری و تدینشان را به نمایش بگذارند.

وی با یادآوری اینکه در حماسه 9 دی بصیرت این ملت در تشخیص فتنه‌ها، گرد و غبارها و همچنین ائتلاف منافقان مشهود به نظر می‌رسید، تصریح کرد: ‌آنچه که در این زمینه شاهد به حقیقت رساندن آن بودیم حقایق بسیاری بر این ملت روشن شد و در مقابل جبهه کفر و استکبار بی‌آبروتر شدند.

علوی با یادآوری اینکه در 9 دی آگاهی و بینش مردم رخ نموده و دشمن‌شناسی آنها صحنه‌های زیبایی خلق کرد، افزود: به معنای واقعی دشمنان در 9 دی سال 88 زمین‌گیر شدند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در این روز مردم رهبر معظم انقلاب و سخنان تاریخی آن حضرت را فصل‌الخطاب خود قرار داده و در حمایت از ستون خیمه انقلاب حماسه‌ای جاودانه خلق کردند که برای همیشه ماندگار بوده و اصالت این انقلاب را حفظ می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه سران فتنه 9 دی آرزوی اسلام آمریکایی را به گور برده و هرگز نتوانستند به کام خود برسند، اضافه کرد: افراد بی‌بصیرتی که زمینه گسترش فتنه را فراهم کردند امروز چه در داخل و چه خارج از کشور در نهایت بدنامی زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد بیان کرد: در حماسه 9 دی مردم به میدان آمدند و برای همیشه بساط فتنه را برچیدند و به دنیا نیز ثابت کردند که مردم ایران هرگز بازیچه دست استکبار و ایادی آنها نمی‌شوند.

علوی به تحلیل غلط نظام کفر در مقطع کنونی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر نیز آنها احساس می‌کنند با تحریم‌های شکننده اقتصادی علیه این ملت می‌توانند کاری از پیش ببرند اما هرگز در این جبهه نیز موفق نمی‌شوند.

وی به اوضاع و احوال جهان اسلام و هجمه جبهه کفر علیه ملت فلسطین اشاره کرد و یادآور شد: در این حرکت آنچه مشهود به نظر می‌رسد تلاش غرب برای سرنگونی حکومت قانونی بشار اسد است که آنها در رفتاری قلدرمابانه سعی می‌کنند از مردم و رئیس جمهور قانونی این کشور انتقام بگیرند.

خطیب جمعه پارس‌آباد گفت: بیداری اسلامی که در جهان و منطقه رخ داده قطعاً به ناامیدی ایادی استکبار منجر شده و آنها در جبران این شکست به میدان آمدند تا در سوریه برای خود پیروزی به دست آورند و به دنیا اعلام کنند که الگوی اسلامی، ایرانی الگویی شکست خورده است.

علوی همچنین سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی را گرامی داشت و افزود: امام راحل با فرمان تاریخی خود با تشکیل نهضت سوادآموزی سعی کرد تا ریشه بی‌سوادی و جهل و نادانی را از بین ببرد.

وی همچنین فرا رسیدن اربعین حسینی را گرامی داشت و تصریح کرد: امام حسین (ع) مکتبی عزت‌آفرین دارد که هر کس به آن تمسک و توسل جوید آزادگی و رادمردی را برای همیشه حفظ می‌کند.

انتهای پیام/62001/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول