اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

مردم با هوشیاری فتنه‌ها را خنثی می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: مردم همیشه با هوشیاری خود فتنه‌ها را خنثی می‌کنند و موجب می‌شوند تیرهای دشمن به سنگ بخورد.

مردم با هوشیاری فتنه‌ها را خنثی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استاندار قزوین، عجم اظهار داشت: هدف دشمن این است که بین مردم و رهبری، مردم و مسئولان، مسئولان و رهبری فاصله ایجاد کند و از این طریق به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: مردم همیشه با هوشیاری خود این فتنه‌ها را خنثی می‌کنند و موجب می‌شوند تیرهای دشمن به سنگ بخورد.

استاندار قزوین ادامه داد: هدف دشمنان خارجی در طراحی فتنه و عوامل داخلی آنها نیز با اجرای آن براندازی نظام و اضمحلال حکومت دینی با کمرنگ کردن باورهای دینی مردم بود ولی مردم ما آگاهند که در هر زمان و مکان زنده نگه داشتن این باورها برای هر ملتی یک ضرورت است.

عجم بیان داشت: ناآگاهی و عالم نبودن به زمان و امام زمان خود، آنها را دچار خسران خواهد کرد بنا بر این همواره با پیروی از رهبری و با آگاهی و بصیرت تاکتیک‌های دشمن را می‌شناسند و آن را خنثی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی بخشی در بین آحاد جامعه با اقتضای زمان و مکان همواره موجب می‌شود که اهداف دشمن اجرایی نشود زیرا دشمن جمعیت هدف را دست چین می‌کند و برای رسیدن به اهدافش از تمام تکنیک‌ها و قابلیت‌ها استفاده می‌کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: در زمان کنونی با بزرگنمایی مشکلات و کاستی‌ها به خصوص در عرصه اقتصادی دشمنان سعی دارند به موج‌سواری پرداخته و اهداف شوم خود را عملی سازند ولی همه‌ ما توکل به خدا، شناخت اهداف دشمن، اطاعت از رهبری و حفظ انسجام وحدت، از این شرایط سخت نیز با سربلندی عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/77002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول