اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیروان:

ولایت فقیه انقلاب را در برابر فتنه‌ها بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شیروان گفت: آنچه اکنون انقلاب را در برابر تمام فتنه‌ها بیمه کرده ولایت فقیه و خون پاک و مطهر شهدا بوده که موجب مأیوس کردن دشمنان از تمام شیطنت‌ها شده است.

ولایت فقیه انقلاب را در برابر فتنه‌ها بیمه کرده است

عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: حضور مردم نهم در دی‌ماه 88 برای مقابله با سران فتنه و دفاع از اصول دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی حماسه‌ای مهم و ماندگار خلق کرد.

وی فتنه سال 88 را یک طراحی دقیق در قالب فرمول‌های پیچیده سیاسی دانست و افزود: این فتنه را سازمان‌های جاسوسی استکبار و اسرائیل طراحی کرده و توسط برخی عناصر خود فروخته و قدرت طلب داخلی به اجرا گذاشتند.

نماینده عالی دولت در شیروان تصریح کرد: مشکل ما با جبهه باطل در قرآن خواهی، اسلامیت، رهبری و ولایت فقیه است.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در شرایط کنونی این است که بصیرت خود را که راه نجات است افزایش داده و رسیدن به قله کمال و سعادت را طی کنیم.

صفرنژاد حماسه 9 دی را سند افتخارآمیزی در تاریخ نظام اسلامی یاد کرد و گفت: در نهم دی همه شعارهای مردم بر روی یک محور تمرکز داشت و آن ولایت فقیه بود.

وی اظهار کرد: آنچه در این روز به وقوع پیوست برخاسته از حرکت ایمانی بود که به هیچ وجه با اراده انسانی انجام نشدنی نیست و این همان نقطه‌ای است که رهبر انقلاب بارها به آن اشاره کرده و فرمودند که در نهم دی ماه دست اراده الهی دیده شد.

فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی نهم دی ثابت کردند کوچک‌ترین اهانت به ارزش‌ها و مقدسات را بر نمی‌تابند و به صحنه می‌آیند.

انتهای پیام/63001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول