اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

مخالفان در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در جریان فتنه 88 همه مخالفان نظام در کنار همدیگر قرار گرفته بودند و می‌خواستند براندازی نظام را به نظاره بنشینند.

مخالفان در فتنه 88 به دنبال براندازی نظام بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان دشتی با تأکید بر اینکه مسئولان نسبت به مردم با خوشرویی برخورد کنند، گفت: فلسفه مسئولان، خدمت به مردم است و اگر مردم نبودند انقلاب از همان ابتدا در نطفه خفه شده بود.

وی ادامه داد: در حدیث داریم که با دشمن شخصی خود با عدالت و انصاف برخورد کنید اما نباید در مقابل دشمنی که با مکتب، آئین و دین ما دشمنی می‌کند کوتاه آمد.

هاشمی گفت: ما در برابر دشمنی با آمریکا ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم زیرا آمریکا دشمن اسلام و قرآن است.

وی خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس جبهه‌ای که در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به رهبری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ... رهبری می‌شد، بسیار گسترده بود و ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان در انزوا قرار داشت.

رئیس شورای اداری دشتی گفت: اما امروز ایران از نفوذ بسیار بالایی در میان کشورها و دولت‌ها برخوردار است و بیداری اسلامی یکی از مصداق‌های عینی آن است.

وی خاطرنشان کرد: ایران در جهان دارای نفوذ و قدرت بسیار بالایی است و امروز نگرانی غرب هراس از افزایش قدرت روز افزون ایران در جهان است.

هاشمی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس آمریکا و دنیای غرب از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی در اوج قدرت قرار داشتند اما امروز دنیای غرب و اروپا دچار ضعف و ذلت هستند و هر روز ضعیف‌تر می‌شوند و سرنوشت آمریکا در عراق و افغانستان و بی‌ثباتی که در چند کشور اروپایی وجود دارد، ناشی از فروپاشی آمریکا و غرب است.

فرماندار دشتی گفت: در ایام هشت سال دفاع مقدس ایران نمی‌توانست در میدان‌های علمی جهانی رقابت کند و رتبه علمی و پژوهشی نداشت اما امروز دارای رتبه یازدهم جهانی است و در منطقه رتبه اول علمی و پژوهشی را داریم.

نماینده عالی دولت در دشتی خاطرنشان کرد: پیش از 100 میلیارد دلار ذخیره ارزی داریم و نسبت به گذشته در مقابل دشمن محکم ایستاده‌ایم.

هاشمی یادآور شد: در سال 90 تعداد 43 پروژه با اعتبار 19.5 میلیارد تومان افتتاح و 44 پروژه با اعتباری بالغ بر 14.4 دهم میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد و 30 پروژه با اعتبار 5.3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت سال 91 تعداد 52 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان افتتاح و 21 پروژه با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: توقع داریم پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته کلنگ‌زنی کرده‌ایم در دهه فجر امسال افتتاح کنیم.

وی به حادثه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: نهم دی ماه برای پیروان ولایت و دوست‌داران نظام روزی به یادماندنی و بسیار شیرین است و در مقابل این روز برای معاندان و بدخواهان نظام یک روز بسیار تلخ است.

هاشمی افزود: طراحی و استراتژی دشمن در نهم دی ماه به گونه‌ای بود که به دنبال براندازی نظام بودند.

وی ادامه داد: همه مزدوران، جیره‌خواران داخلی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و... در کنار همدیگر قرار گرفته بودند و می‌خواستند براندازی نظام را به نظاره بنشینند.

هاشمی یادآور شد: آشوبگران در روز عاشورای سال 88 در کنار عزاداران امام حسین هلهله می‌کردند و به نمازگزاران عاشورا سنگ پرتاب کردند اما نقشه دشمن در نهم دی ماه نقش بر آب شد.

انتهای پیام/66001/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول