اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری‌لنکرانی در همایش «این عمار» ـ 2

کلوپ قدرت و ثروت آتش فتنه 88 را شعله‌ور کرد

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از آشوب‌های خیابانی فتنه 88 را وابستگان به کلوپ قدرت و ثروت ایجاد کردند.

کلوپ قدرت و ثروت آتش فتنه 88 را شعله‌ور کرد

به گزارش فارس از قزوین، کامران باقری لنکرانی در پنجمین همایش "این عمار" که به همت بسیج جامعه پزشکی استان قزوین امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این افراد که به سمت مدرنیزه رفته و آرمان‌های انقلاب اسلامی در سال 57 را عقب‌افتاده و از بین رفته دانستند، امروز با هم مرتبط هستند و کلوپی با محتوای ثروت و قدرت ایجاد کردند که در ایام مختلف نیز سعی می‌کنند با هم همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس اخیر فرمودند که سعی کنید وابستگان به قدرت و ثروت وارد مجلس نشوند، اشاره ایشان شاید به همین نکته بود که کلوپ قدرت و ثروت در حال تلاش است که همه امور کشور را تحت تأثیر قرار دهد که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعضی از این دو گروه در سال گذشته به حدی در مطالب خود غرق شدند که یا برای ثروت‌اندوزی و یا برای مدلی که بر اساس باور آنها بهترین مدل است، خود را کم کم مجاز دانستند که با دشمنان این مردم ارتباطاتی برقرار کنند و نمونه‌های آن نیز برای همه آشکار شد.

وی ادامه داد: فتنه سال 88 و ادامه‌دار شدن آن می‌تواند بهترین روشن‌گری برای عموم مردم و مسئولان باشد.

لنکرانی تصریح کرد: به عقیده بنده اوج این وقایع انتخابات سال 88 بود، یعنی تمام توان گروه قدرت و ثروت و از جمله دسته‌ای از افراد که خود را مجاز دانستند برای منافع خود با خارجی‌ها نیز ارتباط برقرار کنند، وارد میدان شدند.

لنکرانی متذکر شد: در برابر این وقایع و این هجوم همه‌جانبه از این گروه قدرت و ثروت واکنش‌های متفاوتی را شاهد بودیم، برخی متوجه نبودند که این گروه قصد دارند، اصل نظام را از بین ببرند و به همین دلیل نیز به گسترش این آشوب‌ها دامن زدند.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه 29 خرداد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این نماز جمعه تفکیک کردند و گفتند اگر کسی اعتراضی دارد باید بیان کند تا بررسی شود، زیرا نظام ما این ظرفیت را دارد که خودش، خود را اصلاح کند.

لنکرانی یادآور شد: این مسیر که این افراد در پی گرفته‌اند، یک مسیر 20 ساله است و برنامه‌ریزی‌هایی نیز سابق بر این انجام شده است، این گروه معلوم‌الحال امروز می‌خواهند برنامه‌هایی را که یک سر آن خارج از کشور و سر دیگرش به کلوپ ثروت و قدرت متصل است، قدرت عمل پیدا کند، و هدفشان نیز از بین بردن اصل نظام است.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: شاهد بودید که پس از هشدار رهبر معظم انقلاب، فضا به طور کلی تغییر کرد و اذهان عمومی روشن شد، صحنه از جهت کمی عوض شد اما متأسفانه مثل خیلی از وقایع دیگری که تاریخ اسلام در دل خود ثبت کرده است، علی‌رغم اینکه بسیاری از مردم این صحنه را درک کردند، خواصی که از آنها توقع می‌رفت در چنین شرایطی روشنگری کنند، سکوت کردند.

لنکرانی عنوان کرد: حتی متأسفانه برخی از این خواص بی‌بصیرت روی این آتش بنزین هم ریختند و موجب شدند این فتنه بتواند در مقاطعی آسیب‌های بیشتری ایجاد کند، آسیب‌هایی که به مردم ضرر زد.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: بسیاری از آن آشوب‌های خیابانی را وابستگان به همین کلوپ قدرت و ثروت ایجاد کردند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول