اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه نینوا گلستان: – 6

بسیج و سپاه به فتنه‎ها جواب دندان‎شکنی می‌دهند

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج و سپاه به فتنه‎ها جواب دندان‎شکنی می‌دهند.

بسیج و سپاه به فتنه‎ها جواب دندان‎شکنی می‌دهند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله عین‎علی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بعد از ایجاد تغییراتی در ساختار تشکیلاتی بسیج مستضعفین و قرار گرفتن حلقه‎های شجره طیبه صالحین در محوریت برنامه‎های سازمان بسیج قریب به دو سال بود که در برنامه‎های بسیج امورات رزمی و برنامه‎های تاکتیکی ابلاغ نشده بود و بیشتر برنامه‎ها صبغه بصیرت‎افزایی و آگاهی‎بخشی داشت.

مقام معظم رهبری بر جنبه رزمی بسیج و آمادگی دفاعی بسیج تاکید دارند

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به استان کرمانشاه داشتند این نکته مهم را گوشزد کرده و فرمودند توجه به جنبه‎های فرهنگی و بصیرتی خوب است و من همواره روی این موارد تأکید دارم ولی نباید از ارتقاء جنبه رزمی بسیج و آمادگی دفاعی این قشر غافل بود.

عین‎علی گفت: به همین دلیل سازمان بسیج مستضعفین در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای سال 1391 برنامه‎های رزمی و رزمایش‎های متعددی را پیش‎بینی و ابلاغ کرده‎اند و از جمله این برنامه‎ها همایش و رزمایش 48 ساعته دسته‎های واکنش سریع گردان‎های بیت‎المقدس است که در استان گلستان به طور همزمان 14 شهرستان این کار را با محوریت ناحیه مقاومت بسیج آن شهر انجام می‌دهند.

معاون عملیات و دبیر قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان اذعان داشت: این برنامه رزمی طی روزهای ششم و هفتم دی ماه اجرا می‌شود و برنامه‎های متنوعی تدارک دیده شده که می‎توان به رزم انفرادی و گروهی، تمرینات دفاع از کوی‎برزن و راهپیمایی‎های روزانه و شبانه و تمرین دفع خطرات احتمالی دشمن اشاره کرد.

 

 
 
این رزمایش در 14 شهرستان به طور همزمان انجام می‎شود

وی افزود: این همایش با حضور بیش از 35 هزار نفر از بسیجیان استان که در گردان‎های بیت‌المقدس، گردان‎های عاشورا، گردان‎های الزهرا (س) و گردان‎های امام حسین (ع) و سایر رده‎های اقشار بسیجی مانند دانش‎آموزی، دانشجویی، طلاب، اصناف، کارمندی، کارگری سازماندهی شده‎اند برگزار می‎شود و در 14 شهرستان به طور همزمان و با حضور مسئولان محلی و در گرگان با حضور یکی از مقامات کشوری سعی داریم این برنامه را به شکل مطلوبی اجرا کنیم.

پیام این همایش برای خیرخواهان نظام اسلامی الهام‎بخش و وحدت‎آفرین است

معاون عملیات سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: پیام این همایش برای دوستان انقلابی و خیرخواهان نظام اسلامی، الهام‎بخش و وحدت‎آفرین بوده و باعث ارتقاء انگیزه‎های جهادی و شور و شعف در اجرای اوامر ولایت خواهد بود و یک پیام هم برای دشمنان ما دارد که مدام ما را به حمله نظامی تهدید می‎کنند و بدانند تا در این مملکت بسیجی زنده است نخواهد گذاشت خواب راحتی به چشم استکبار و دشمنان قسم‎خورده این نظام بیاید و هر حرکت اشتباه دشمن را با شدیدترین واکنش جواب خواهد داد.

رویکردهای بسیج باعث رضایتمندی مردم است

عین‎علی تصریح کرد: بسیج در هر عرصه‎ای که وارد شده خالصانه خدمت کرده و اخلاق اسلامی و ولایتمداری را ترویج کرده و حتی در عرصه سازندگی نیز منشأ عمران و آبادانی بوده که این رویکردهای بسیج باعث رضایتمندی مردم و قشر مستضعف شده است.

بسیج و سپاه هرگز اجازه نخواهند داد عده‎ای بی‎ریشه ارزش‎ها را زیر سئوال ببرند

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان همچنین با اشاره به حماسه نهم دی ماه گفت: عاشورا و ارزش‎های اسلامی عقیده و عصاره انقلاب اسلامی به شمار می‎روند و بسیج و سپاه به عنوان ارکان نظام جمهوری اسلامی هرگز اجازه نخواهد داد تا عده‎ای بی‎ریشه بخواهند این ارزش‎ها را زیر سئوال ببرند و به آن هتاکی کنند و دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران همان طور که در 9 دی 88 جواب بی‎حرمتی آنها را داد در آینده نیز در صورت تکرار چنین فتنه‎هایی جواب دندان‎شکنی به آنها خواهد داد. 

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول